adc
Aktualno

Cannes Lions: Med prijavljenimi deli tudi »Untouched by Light«

Poročali smo že, da slovenske agencije letos niso prijavile nobenega dela na Kanske leve. Kljub temu pa lahko tudi Slovenci upamo na kakšno nagrado, saj je hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey prijavila svoje delo za Radgonske gorice.

Hrvaške agencije so na Kanske leve podale skupaj 13 prijav, kar je največ med vsemi državami v regiji. Srbija in Makedonija sta prijavili po eno delo, Slovenija pa, kot rečeno, nobenega (še leta 2019 smo imeli tri prijave). Kot je za MM povedala Jelena Mihelčić, vodja odnosov z javnostmi v agenciji Bruketa & Žinić & Grey, se bodo za kanske leve tokrat potegovali s tremi deli. Prva je že omenjena kampanja »Untouched by Light«, ki so jo zasnovali za Radgonske gorice in je v lanskem letu prejela že kopico nagrad, zaradi česar se je uvrstila na odlično drugo mesto med regijskimi agencijami po B-reportu, ki ga pripravljamo na MM-u. Poleg tega projekta je agencija prijavila še dva projekta, in sicer »Brigometar« (»Skrbometer«) in vizualno identiteto CRTA, ki je nastala s pomočjo umetne inteligence.

Ali so na Kanske leve prijavili katero od svojih del, smo povprašali tudi Darka Bosnarja, kreativnega direktorja v agenciji Imago Ogilvy, ki je leta 2016 Hrvaški prinesla prvega leva, in sicer za oglaševalsko akcijo »Krilo ljubezni« za blagovno znamko Jane. Bosnar nam je potrdil, da so prijavili eno delo, in sicer »Franck Beestro«, o katerem smo tudi v MM-u že poročali. Vsekakor bomo poročali tudi, ali se je hrvaškim agencijam s katerim od svojih del uspelo uvrstiti v ožji izbor ali pa si morda celo zaslužilo katero od prestižnih nagrad.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji