z
Aktualno

Cannes Lions: Drugi lev za Hrvate

Studio Tumpić/Prenc je prejel bronastega leva za oblikovanje za projekt »Čas za tvoj čas«.

Gre za projekt, ki poudarja pomen potrpežljivosti. V današnjem času, za katerega je značilen (pre)hiter tempo, projekt vabi ljudi, da se upočasnijo. Tako kot proces pridelave vina zahteva veliko truda, dela in časa tako tudi samo vino potrebuje čas, da popolnoma dozori. Ustvarjalci so želeli ljudem predati enako sporočilo za življenje.

z

»To je naš največji dosežek v karieri. Izjemno smo veseli, da smo dobili potrditev za dobro delo in prispevali k temu, da umestimo Hrvaško na zemljevid najbolj ustvarjalnih držav. Projekt 'Čas je za vaš čas' vabi potrošnike, da upočasnijo življenjski ritem in ga uskladijo s časom, ki je potreben za pridelavo vin, kot je teran barrique,« je pojasnil Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studia Tumpić/Prenc. Za projekt so že pred Kanskimi levi osvojili več nagrad na hrvaškem tekmovanju IdejaX, regionalnem tekmovanju BalCannes in drugih mednarodnih tekmovanjih.

Hrvati osvojili šest levov

Kar štiri hrvaške agencije, Imago Ogilvy, Studio Sonda, EssenceMediacom in Bruketa&Žinić&Grey, so pred tem za svoje delo že prejele kanske leve.To dejstvo nakazuje, da je hrvaška oglaševalska industrija morda največja v regiji in da se njihov trg krepi in izboljšuje, menijo v Hrvaškem združenju oglaševalskih agencij (HURA). Napredek stroke se po njihovih navedbah odraža v povečanem številu tujih naročnikov, mednarodnih nagradah in članstvu v žirijah mednarodnih tekmovanj.

z

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji