adidas
Aktualno

Cannes Lions: Adidasu velika nagrada za zunanje oglaševanje

Adidasova inovativna aktivacija na prostem, ki so jo ustvarili skupaj z dubajsko agencijo Havas East,spodbuja ženske k plavanju in nošenju kopalk. Namesto oglasnega panoja so sredi plaže postavili steklen bazen.Gre torej za prvi oglas, v katerem se plava.

Žirija je prvi dan mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions podelila nagrade v kategorijah farmacija, zdravje in dobro počutje, radio in avdio, tiskani oglasi in založništvo ter zunanje oglaševanje. Pri slednji je veliko nagrado dobil Adidas, ki je uporabil aktivacijo na prostem, da bi spodbudil ženske iz vseh okolij k plavanju. Cilj Adidasove aktivacije »Tekoči veleplakat« (»Liquid Billboard«) je narediti plavanje bolj vključujoče, saj se po njihovih raziskavah tretjina žensk ne počuti udobno plavati oziroma nositi kopalke na javnih mestih.

Čeprav je oglas videti kot običajen pano, pa je namesto njega na plaži stal velik steklen bazen, v katerega so se ženske iz različnih okolij in različnih oblik lahko potopile, zaplavale in mimoidočim pokazale, da nošnja kopalk in plavanje nista prav nič sramotnega, tudi če ženska nima športne ali manekenske postave.

»Adidas je nazaj v igri. Blagovna znamka je predolgo časa stagnirala, medtem ko se je njen glavni konkurent Nike vzpenjal,« je povedal Eugene Cheong, glavni kreativni direktor DDB Asia in predsednik žirije Kanskih levov za zunanje oglaševanje. »To je oglas, zaradi katerega se ustavite in čudite; klasičen zaviralec prometa, a v varnem okolju na plaži,« je na podelitvi nagrad dejal v smehu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji