jm
Aktualno

Cannes Lions: AB InBev je drugo leto zapored kreativni oglaševalec leta

Nagrado za kreativnega oglaševalca leta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions bo prvič v zgodovini festivala že drugo leto zapored prejel belgijski pivovarski koncern AB InBev.

Znamke AB InBev so na zadnjih Kanskih levih osvojile kar 49 levov – eno veliko nagrado, 10 zlatih, 19 srebrnih in 19 bronastih. Leve je prejelo 10 njihovih različnih blagovnih znamk iz sedmih različnih držav.

Anheuser-Busch InBev (AB InBev) si je po besedah izvršnega direktorja LIONS Simona Cooka pridobil sloves ustvarjalca zelo pogumnih kreativnih in inovativnih marketinških rešitev in tako je postal prva blagovna znamka v zgodovini festivala, ki je nagrado prejel dve leti zapored. »Ponovna zmaga znamke AB InBev uvaja kulturo, ki zagotavlja, da je nadaljnji uspeh neizogiben, če je znamka stalno zavezana k ustvarjalnosti kot gonilu rasti.« Njihova ustvarjalna kultura odseva tudi v poslovnih rezultatih, ki kažejo, da je AB InBev v letu 2022 dosegel najvišji obseg prodaje vseh časov kot tudi največjo moč blagovne znamke.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji