Cannes Lions 2021: Organizatorji napovedujejo tudi dogodek v živo
Po poročanju AdWeeka bo mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions (21. -25. junij 2021) po napovedih organizatorjev potekal kot hibridni dogodek, torej delno preko spleta in delno v živo.
Podrobnosti predstavniki družbe Ascential, ki med drugim organizira tudi festivala Dubai Lynx in Eurobest, še niso izdali. Gre pa za zelo optimistično napoved, glede na to, da a) se pandemija ne umirja, in b) da so ostali konferenčno-festivalski težkokategorniki, kot so CES, Sundance in SXSW, že napovedali le digitalne izvedbe dogodkov.
Organizatorji kanskih levov so bili lani sicer med najbolj optimističnimi organizatorji velikih dogodkov v oglaševalski panogi. Kot smo poročali 4. marca 2020, so samozavestno napovedovali, da organizacija oglaševalskega svetovnega prvenstva ni ogrožena. 18. marca so nato napovedali njegovo prestavitev na oktober, že 4. aprila, ko je bil praktično ves svet v karanteni, pa so ga dokončno odpovedali.