CAnnes Lions
Aktualno

Cannes Lions 2021: Organizatorji napovedujejo tudi dogodek v živo

Po poročanju AdWeeka bo mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions (21. -25. junij 2021) po napovedih organizatorjev potekal kot hibridni dogodek, torej delno preko spleta in delno v živo.

Podrobnosti predstavniki družbe Ascential, ki med drugim organizira tudi festivala Dubai Lynx in Eurobest, še niso izdali. Gre pa za zelo optimistično napoved, glede na to, da a) se pandemija ne umirja, in b) da so ostali konferenčno-festivalski težkokategorniki, kot so CES, Sundance in SXSW, že napovedali le digitalne izvedbe dogodkov.

Organizatorji kanskih levov so bili lani sicer med najbolj optimističnimi organizatorji velikih dogodkov v oglaševalski panogi. Kot smo poročali 4. marca 2020, so samozavestno napovedovali, da organizacija oglaševalskega svetovnega prvenstva ni ogrožena. 18. marca so nato napovedali njegovo prestavitev na oktober, že 4. aprila, ko je bil praktično ves svet v karanteni, pa so ga dokončno odpovedali.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji