burger king vegi
Aktualno

Burger King Avstrija: »Ali želite običajen ali mesni burger?«

Burger King vztrajno zasleduje ambiciozen cilj, da bo do leta 2030 njihov jedilnik sestavljen iz 50 odstotkov hrane na rastlinski osnovi. To dokazuje tudi nova akcija, v kateri zaposleni nagovarjajo goste z vprašanjem Ali želite običajen ali mesni burger?

V verigi Burger Kinga so se zastavljenega cilja, da bodo svoje goste izobraževali o veganski izbiri prehranskih izdelkov, lotili zelo resno. Na Dunaju in v Londonu so pravkar odprli svoji prvi stoodstotni veganski restavraciji, pri čemer so na otvoritvah, na katerih se je po njihovih posnetkih sodeč trlo ljudi, delili brezplačne veganske burgerje, njihove slavne whopperje.

Na Dunaju aktivirali tudi zaposlene

V aktualni komunikacijski akciji so se v avstrijskem Burger Kingu odločili označiti rastlinsko hrano kot nov standard in izzvali stranke dunajske franšize, naj se odločijo za možnost brez mesa. Tako so zaposleni v sklopu akcije na blagajni spraševali goste, ali želijo »običajni ali mesni« burger. Ob tem so ustvarili tudi promocijski video z odzivi strank na novo normalnost. Med njimi sicer prevladujejo zmedeni in vznemirjeni odzivi, a po poročanju restavracije jih je veliko z veseljem poskusilo veganski burger. Posnetek, ki ima skoraj 120.000 ogledov, se konča z vprašanjem »Kaj je sploh normalno?«

Meso je ena od možnosti, vendar ni edina

»Komunikacijske akcije smo se lotili, da bi spodbudili družbeno razpravo o mesni industriji in pokazali, da imajo rastlinske alternative dober okus, ki ga ljubitelji mesa hitro lahko zamenjajo za mesnega,« razloži Jan-Christoph Küster, direktor marketinga pri TQSR Group, ki je glavni avstrijski franšizojemalec Burger Kinga. Ob tem poudarja: »Meso je ena od možnosti, ni pa edina. Našim gostom prepuščamo izbiro, kaj je običajno zanje.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji