epica
Aktualno

Bronasta nagrada Epice za Pristop in Truhomo

Agencija Pristop in filantropska platforma Truhoma sta za projekt »Make AI-Generated Art, Not Human-Generated War« osvojili bronasto nagrado na mednarodnem kreativnem tekmovanju Epica.

Filantropska platforma Truhoma in agencija Pristop sta v projektu »Z umetninami, ustvarjenimi z umetno inteligenco, proti vojni, ki jo netijo ljudje« spodbujali donacije za prizadete v vojni v Ukrajini. Uporabili so naslove resničnih novic o vojni v Ukrajini in jih vnesli v Craiyon, priljubljeno AI-orodje za pretvorbo besedila v sliko. »Rezultat je niz nadrealističnih slik, ki so žal zelo podobne resničnosti,« so pojasnili v agenciji. Glavno sporočilo komunikacijske akcije je, da je za razliko od slik, ustvarjenih z umetno inteligenco, vojna v Ukrajini resnična in jo še vedno »generirajo« ljudje, medtem ko milijoni ukrajinskih civilistov še vedno potrebujejo pomoč, dodajo na Pristopu.

Nad novo titulo so v agenciji navdušeni: »Z navdušenjem pozdravljamo novico, da je akcija #AIartNotHumanWar prepoznana v mednarodnem okolju in prejemnica nagrade Epica. Verjamemo v zgodbe, ki jih ustvarjamo z našimi naročniki in kot edina nagrajena agencija v državi zastopamo barve Slovenije.«

j

Dobrodelnost v ospredju

Filantropsko platformo je ustanovila Ana Lukner Roljič, ker je svetu želela ponuditi rešitve inovativnih tehnologij, ki na vsa področja dobrodelnosti prinašajo 100-odstotno transparentnost, učinkovitost in sledljivost. Ustnoviteljica je pred kratkim za MM razložila: »V organizaciji Truhoma menimo, da bi takšni prizori morali biti zgolj plod umetne inteligence in ne delo človeških rok. Vendar so dejanske razmere drugačne. Ukrajinski civilisti še vedno potrebujejo našo pomoč, saj se prebijajo iz dneva v dan brez osnovnih življenjskih potrebščin. V zadnjem času smo zaznali upad donacij, saj so se mnogi navadili na dejstvo, da v Ukrajini divja vojna. Zato smo se odločili, da bomo umetnine, ustvarjene s pomočjo izrednega ustvarjalnega potenciala umetne inteligence, uporabili, da pritegnemo pozornost javnosti k našemu poslanstvu. S sloganom »Z umetnostjo umetne inteligence za medčloveško pomoč« želimo opozoriti, da se ta vojna, ki so jo zanetili ljudje, še ni končala in da bodo donacije neposredno pomagale tistim, ki pomoč najbolj potrebujejo.«

 
 

Ekipa, ki je delala na projektu:

  • Ana Lukner Roljić (Truhoma)
  • Kirill Karnovich-Valua (kreativni direktor)
  • Ula Spindler (partnerka in direktorica tržnega komuniciranja ter Pristop Entertainment)
  • Nina Usnik (direktorica naročnika)
  • Ema Knez (vodja projekta)
  • Peter Zabret (tekstopisec)
  • Adriana Korez (urednica družbenih omrežij)
  • Patricija Rantaša (oblikovalka)

Intervju s snovalci projekta, za katero so prejeli bronasto nagrado Epice v kategoriji kreativne uporabe umetne inteligence za delo, sledi kmalu.

k

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji