jn
Aktualno

bold.group: Z agilnostjo do učinkovitejšega svetovanja naročnikom

Agencija bold.group je prva agilno organizirana marketinška agencija v Sloveniji. Kaj to pomeni, sta razložila partner in direktor agencije Rok Zajc in Jaka Kladnik iz podjetja Switch to Eleven.

»Pri tradicionalnem vodenju agencije je preveč 'prostega teka' med člani, ki sodelujejo pri projektu, preveč informacij se izgubi in končni rezultati so predstavljeni naročniku šele na koncu, ko je vse v zaključni fazi in brez večjih možnosti prilagajanja,« je za MM dejal Rok Zajc.

Nič več »telefončkanja«

Razložil je, da je pri agilnem pristopu zelo pomembno, da se vrši neposredna komunikacija celotne ekipe na sestankih z naročnikom, saj slednja omogoča hitrejši pretok informacij, vsak član ekipe podaja vprašanja in prejema neposredne odgovore: »Tako ne 'telefončkamo' preko dodatne osebe do ključne osebe in poslednično ne izgubljamo časa,« pove.

Naročniki bolj zadovoljni

Jaka Kladnik, soustanovitelj podjetja Switch to Eleven, svetovalnega studia za uvajanje agilnosti na strateški način, pove, da sta s soustanoviteljico podjetja Nino Pozderec opolnomočila ekipo z maksimalno fleksibilnostjo, avtonomnostjo in minimalnimi omejitvami. »To se kaže v bolj zadovoljnem naročniku. Ekipa in timi znotraj nje so samostojni, sami izbirajo nove zaposlene, sami razvijajo nove produkte, pristope ter dinamiko dela. Plačilna lista je postala javna, zaposleni se zavedajo svojih prihodkov in stroškov, plač in nagrad, ki si jih ob odlični dobičkonosnosti sami določajo.«

Pri tem Kladnik izpostavi dvom o realni avtonomiji v tradicionalno zastavljenih agencijah. »Se resnično lahko odločajo sami? Jih sistem nagrajuje za medsebojno pomoč ali štejejo samo rezultati in individualni KPI-ji? Včasih slišimo: mi delamo agilno, uvedli smo Jiiro (Asano, Trello). Orodja so seveda super, toda agilnost se ne začne z orodji, temveč s spreminjanjem sodelovanja med člani ekip in drugimi sistemskimi pogoji v podjetju.«

bold.group med enajstimi najboljšimi podjetji na svetu

Skupno delo agencije bold.group in svetovalnega studia Switch to Eleven so prepoznali v priznani mednarodni organizaciji Agile Business Consortium, kjer so jih kot edino slovensko podjetje uvrstili med enajst najboljših podjetij na svetu, ki so se izkazala z vrhunsko agilno transformacijo in agilnim delovanjem.

 

Daljši članek o tem, kako je bold.group postala agilna agencija, si boste lahko prebrali v aprilski številki MM-a, ki izide konec marca.

jm

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji