BMW
Aktualno

BMW-jev personalizirani drive-in kino

BMW se v novi oglaševalski akciji predstavlja kot alternativa ob trenutno zaprtih kinodvoranah.

V oglasu, ki je delo agencije Goodby Silverstein & Partners, spremljamo mlado družino, ki bo večer preživela ločeno. Mož in žena bosta hčerkico »oddala« pri babici in skupaj preživela romantičen večer. S tega vidika sta zaradi izrednih okoliščin precej omejena. Kinodvorane namreč še ne obratujejo. Kljub vsemu se nimata nič manj prijetno. Na domačem vrtu si namreč postavita drive-in kino. 

»Ideja je dejansko nastala v moji garaži pred več kot mesecem dni. Ob zaprtih kinodvoranah in monotonem vsakdanjiku sem želel ženo presenetiti z zmenkom v personaliziranem drive-in kinu,« je povedal Wes Phelan, kreativni direktor v Goodby Silverstein & Partners. Phelan pa z zmenkom ni navdušil le svoje žene, ampak tudi agencijo in preko nje naročnika BMW.

Čeprav oglas deluje očarljivo in brezhibno, pa je bilo snemanje po besedah režiserja Logana Roosa vse prej kot to. Oglas je bil namreč posnet in zmontiran na daljavo. Ob vsem tem je celotno usklajevanje med režiserjem, agencijo in naročnikom potekalo preko elektronske pošte ali preko Zooma.

»Zagotovo je bilo veliko preprek. Vendar pa je bil celoten proces snemanja z le mojo ženo in hčerko varen. Konec koncev pa videu z dodatkom domačnosti daje občutek avtentičnosti,« je povedal Roos.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji