laško
Aktualno

Blagovna znamka Laško krepi ekipo

Pivovarni Laško Union sta se pridružili Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, in Patricija Kodrič, mlajša vodja projektov. Okrepili sta ekipo, ki jo vodi Urban Kramberger, vodja blagovne skupine Laško.

Maja Mežan je zadnjih nekaj let izkušnje s področja upravljanja blagovnih znamk nabirala med Prago, Amsterdamom in Londonom, in sicer v podjetjih, kot so Ogilvy & Mather, Liberty Global in BRAIND. Pri tem je sodelovala z raznolikimi slovenskimi in tujimi blagovnimi znamkami. Kot vodja blagovne znamke Laško si bo v prihodnje prizadevala, da bo k vsakemu projektu te blagovne znamke prispevala »občutek pristnosti, edinstvenosti in seveda legendarnosti«, kot pravi.

Patricija Kodrič je med drugim delovala v podjetjih Sparkasse Leasing, AvantCar in AvtotehnaVis. V tem času se je spogledovala tudi s tujino in nekaj mesecev preživela na študijski izmenjavi na Portugalskem inv ZDA. Željna novih izkušenj, dinamičnega in kreativnega dela bo kot mlajšaprojektna vodja skupaj z ekipo soustvarjala in oblikovala zgodbe blagovne znamke Laško.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji