billie
Aktualno

Billie Eilish stopa v bran mladim in aktivizmu

Deutsche Telekom v novem oglasu sodeluje s pop zvezdnico Billie Eilish, ki se predstavlja kot glas mlade generacije.

V mešanici oglasa, videospota in motivacijskega govora nas Billie Eilish popelje po nekaj najpogostejših stereotipih, ki veljajo za tako imenovano generacijo Z: da so njeni pripadniki leni, da ves čas buljijo v male zaslone in da živijo na spletu in ne v resničnem življenju.

»Poglejte nas. Ko je zabave konec, ostanejo samo še otroci, ki buljijo v telefone. Nepovezani. Ne živijo trenutka, kajne? Sicer pa, kako bi lahko generacija, ki živi na spletu, sploh kaj vedela o resničnem svetu? Samo klikamo čez življenje. Telefoni v naših rokah, naše glave pa v oblakih,« pripoveduje.

No, v nadaljevanju pa vidimo mlade, ki jim zagotovo je mar za »resnični« svet in o njem tudi marsikaj vedo. Med drugim so to tudi številni aktivisti, ki se borijo proti podnebnim spremembam in družbeno enakopravnost »Ko nas naslednjič vidite buljiti v zaslon, nas morda raje vprašajte, kaj z njim počnemo. Zakaj jim ne pokažemo, kaj z njim res počnemo?« se sprašuje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji