hm
Aktualno

Bi poskusili testenine s paradižnikom in vodko?

Znamki Kraft Heinz in Pernod Ricard Absolut Vodka sta v Veliki Britaniji na prodajne police postavili omejeno izdajo omake za testenine s paradižnikovo vodko.

Tržnokomunikacijsko akcijo sta blagovni znamki zaupali agenciji Wunderman Thompson Španija, ki je navdih za oglase črpala iz oglasov za vodko Absolut iz 80-ih let prejšnjega stoletja. Njihova kreativna rešitev temelji na preprosti silhueti steklenice vodke te blagovne znamke, hkrati pa vključuje ozadje, ki promovira Heinz. Nova kampanja torej v središče namesto steklenice postavlja novo omako, v bližini pa je prikazana silhueta steklenice Absolut. Slogan »Absolutna popolnost« so zamenjali za slogane, kot sta »Absolutno Heinz. Smešno dobro.« in »Absolutno gurmansko. Smešno dobro.«

Heinzova vrhunska živila

Omaka z okusom paradižnikove vodke je del Kraft Heinzove strategije »Taste Elevation«, ki je osredotočena na povezovanje blagovne znamke z okusi vrhunskih živil. V novi liniji omak za testenine pa Heinz ni uvedel le omenjene različice omake, temveč tudi paradižnikovo omako za bolonjeze, ragu iz paradižnika in leče ter omako z okusom paradižnik – Grana Padano – mascarpone.

Podobno sodelovanje, kot so ga zdaj vzpostavili z vodko Absolut, so pred kratkim izvedli tudi v ZDA, kjer so sodelovali z gostinskim podjetjem Ennismore za promocijo linije Heinz 57. Ta vsebuje sestavine, kot sta pekoč med in črni tartuf. V prihodnje želi Kraft Heinz to strategijo razširiti po vsem svetu.

 

hn

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji