bla
Aktualno

Bela embalaža kot spodbuda za otroško ustvarjalnost in trajnost

Podjetja Mercator, Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi, ki sodelujejo v Mercatorjevem projektu »Bele embalaže«, so na današnji novinarski konferenci predstavila njegove širše vidike.

Majda Vodopivec, vodja projekta »Bele embalaže« in direktorica marketinga lastnih blagovnih znamk pri Mercatorju, je uvodoma povedala, da so tokrat njihova ciljna skupina otroci. Izpostavila je dva cilja projekta; prvi je spodbujanje ustvarjalnosti otrok, drugi pa je posredovanje sporočila otrokom o pomenu varovanju okolja. Po njenih besedah so prednosti spodbujanja ustvarjalnosti, ki je v sebi nimajo samo nekateri ljudje, ampak jo lahko razvijajo prav vsi, številne, saj vplivajo tako na emocionalni kot tudi kognitivni razvoj otrok. »Bele embalaže so kot prazno platno, na katerem lahko otroci ustvarjajo in sproščajo svojo domišljijo,« pravi Vodopivčeva.

Ustvarjalnost, ki hkrati vodi do bolj trajnostnega vedenja

Po besedah Tomislava Čizmića, predsednika Mercatorjevega poslovodstva, so s projektom želeli poudariti tudi pomen trajnostnega razvoja, hkrati pa tudi »testirati trg in potrošnike, da vidimo, kako se ti odzovejo, ko jim ponudimo nekaj novega«. »Želeli smo narediti nekaj dobrega za našo prihodnost. Družbena odgovornost niso samo besede, ampak konkretna dejanja,« je poudaril.

Za embalažo bele barve so se odločili tudi zaradi ugotovitve nekaterih raziskav, ki kažejo, da jo ljudje pogosto povezujejo s konceptom trajnosti. Poleg tega je za belo embalažo uporabljeno kar 60 odstotkov manj barve. Otroci tako spoznavajo, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak da jo lahko ponovno uporabijo in ji s svojo domišljijo in spretnostjo dajo nov namen. Ustvarjalnost tako hkrati vodi tudi do bolj trajnostnega vedenja, pravijo v Mercatorju.

Partnerji, združeni v projektu in skupnih vrednotah

Mercator je v projekt »Bele embalaže« do zdaj povezal štiri partnerje, že omenjena podjetja Medex, Atlantic Grupa, Fructal in Koncern Bambi. Med prvimi se je pridružil Medex, kjer so bili po besedah direktorice Aleše Mižigoj že na začetku navdušeni nad pobudo. »Bele embalaže se ujemajo z našimi vrednotami, ki jih zagovarjamo; to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost. V Sloveniji se podjetja še vedno premalo povezujejo, da bi s skupnimi močmi prispevala k izboljšanju družbe, zato se nam zdi to velika dodana vrednost projekta,« pravi Mižigojeva.

Njenemu mnenju se pridružuje tudi Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo, ki pravi, da se projekt »resnično dobro vklaplja v trajnostne zaveze Atlantic Grupe«. »V projektu sodelujemo z blagovno znamko Argeta Junior, ki v celoti temelji na 'infotainmentu', torej na združevanju izobraževanja in zabave, zato v otroški svet prinašamo zabavne vsebine, ki hkrati poučujejo,« je povedal. Drugi razlog za odločitev, da se pridružijo projektu, pa je tudi siceršnje dobro sodelovanje z Mercatorjem na področju družbene odgovornosti in trajnosti; takšno je bilo na primer odmevno sodelovanje pri projektu »Argeta posoška postrv«. »Tretji razlog pa je zato, ker je to tudi prav. Moramo dajati tovrstne signale v okolju, v katerem živimo, saj se zavedamo, kakšen vpliv imajo naša dejanja na družbo,« je zatrdil.

Mihajlo Stojković, direktor razvoja izvoza za mednarodne trge v Koncernu Bambi, je prav tako poudaril skupne vrednote, ki jih združujejo z Mercatorjevim projektom. »Bambi in blagovna znamka Plazma (del projekta so namreč tudi njihovi znani piškoti za otroke, op. p.) spodbujata domišljijo pri otrokih, zato smo se v projektu povsem prepoznali. Poleg tega se zelo trudimo, da trajnost vnašamo v svoje poslovanje in vplivamo tudi na potrošnike, da tudi sami nekaj storijo na tem področju. Zadovoljni bomo že, če bomo eno samo družino spodbudili k okoljsko odgovornemu ravnanju, saj bo to sčasoma vplivalo na celotno skupnost,« meni Stojković.

Embalaža kot razlikovalna prednost tudi na prodajnih policah

Bela embalaža vključuje še en zelo pomemben vidik sodobnega poslovanja, in sicer inovativnost. Inovativna ideja namreč izdelkom prinaša še dodatno vidnost na prodajnih policah. Posebne izdaje izdelkov za otroke v beli embalaži – to so za zdaj paštete Argeta Junior, Medexovi prehranski dopolnili Propolis Oral in Gelee Royal Junior, Fructalova sadna pijača Pingo in Bambijevi piškoti Plazma – so sicer že naprodaj v vseh Mercatorjevih prodajalnah. V 66-ih Mercatorjevih supermarketih in hipermarketih pa so še posebej označene in izpostavljene na posebnih stojalih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji