beefeater
Aktualno

Beefeater se vrača h koreninam

Blagovna znamka gina Beefeater v novi oglaševalski akciji »odkriva« lepote domačega mesta, kjer se je njegova zgodba začela leta 1820.

Akcija, ki je delo britanske oglaševalske agencije BMB, nagovarja tako imenovane urbane raziskovalce (ang. urban explorers). V oglasu ne manjka takšnih in drugačnih znamenitosti in posebnosti, a pri Beefeaterju so povezanost z britansko prestolnico ponazorili tudi z ritualom uživanja gin tonica.  Beefeaterjevi začetki sicer segajo v leto 1820.

»Akcija mlade prebivalce mest navdihuje, da ljubijo svoje mesto in jih opominja, da so mesta prostori, bogati s kulturo in različnimi izkušnjami. Ker je London globalno središče različnih kultur in dom gina Beefeater, ima Beefeater edinstveno pozicijo,« je povedala Claudia Wallace, direktorica agencije BMB.

Intervju

katarina klemenc
28. 11. 2020

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji…

snapchat
16. 11. 2020

Tako trdi Samuel Bevan, mednarodni vodja za nove trge in poslovne rešitve pri Snapchatu,…

timotej gala
14. 11. 2020

Httpool letos praznuje že dvajsetletnico delovanja in ob tej priložnosti smo se…

Naši avtorji