beefeater
Aktualno

Beefeater se vrača h koreninam

Blagovna znamka gina Beefeater v novi oglaševalski akciji »odkriva« lepote domačega mesta, kjer se je njegova zgodba začela leta 1820.

Akcija, ki je delo britanske oglaševalske agencije BMB, nagovarja tako imenovane urbane raziskovalce (ang. urban explorers). V oglasu ne manjka takšnih in drugačnih znamenitosti in posebnosti, a pri Beefeaterju so povezanost z britansko prestolnico ponazorili tudi z ritualom uživanja gin tonica.  Beefeaterjevi začetki sicer segajo v leto 1820.

»Akcija mlade prebivalce mest navdihuje, da ljubijo svoje mesto in jih opominja, da so mesta prostori, bogati s kulturo in različnimi izkušnjami. Ker je London globalno središče različnih kultur in dom gina Beefeater, ima Beefeater edinstveno pozicijo,« je povedala Claudia Wallace, direktorica agencije BMB.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji