barcaffe natecaj
Aktualno

Barcaffèjeve dobre ideje lepšajo dan

Barcaffè je izvedel natečaj, v katerem je povabil vse, ki bi želeli pomagati v epidemiji prizadetim gostincem, da delijo svoje ideje, kako prilagoditi gostinske storitve. Zmagal je napredni digitalizirani cenik s programom zvestobe.

Strokovna žirija je presodila, da je najboljšo idejo prispevala samostojna podjetnica in gostinka Tanja Lončar, ki je svoj predlog opisala z naslednjimi besedami: »V času pandemije se gostinski delavci ne želimo dodatno izpostavljati, a kljub temu želimo našim strankam omogočiti izkušnjo na visoki ravni, zlasti ko gre za kavo. Moj predlog je, da skupaj z Barcaffèjem uredimo aplikacijo, ki bo lokalom in prodajnim točkam omogočala hitro in popolnoma digitalizirano naročanje, pa tudi plačila, pri katerih se stranke lahko izognejo neposrednemu stiku s strežbo. Tak proces olajša delo gostincu in izboljša kakovost postrežbe, ki je posledično hitrejša in bolj učinkovita, kavoljubom pa zagotovi unikatno izkušnjo.«

Žirijo je prepričala enostavnost in učinkovitost ideje, ki sledi duhu časa

Kljub temu, da so do Barcaffèja prišle ideje o treh aplikacijah, pa je žirijo najbolj prepričala Tanja Lončar, in sicer z dobro premišljeno idejo, ki je smiselna tako z vidika potrošnika kot tudi gostinca. Aplikacija deluje preprosto: uporabnik poskenira kodo QR, ki jo najde na mizi. Na telefon se samodejno naloži aplikacija s kavnim ali drugim menijem. Po skeniranju kode mora vpisati tudi številko mize ali označiti možnost coffee to go, za vse, ki bi kavo želeli odnesti s seboj. Uporabnik izbere želeno kavo in dodatke, pritisne gumb Send and Payment, na tabličnem računalniku pa se gostincu odpre opozorilo, da ima digitalno naročilo, ki ga lahko takoj pripravi in postreže.

Kupončki zvestobe kot posebnost aplikacije

Vsaki stranki se ob prvi prijavi odpre tudi digitalni kuponček zvestobe, kjer zbira točke Barcaffè za brezplačno kavo. Kuponček je digitalen in trajnosten, zato z njimi niso povezani nobeni dodatni stroški promocijskega materiala niti morebitne druge okoljske škode.

V Barcaffèju pravijo, da je zmagovalka z inovativno rešitvijo dosegla vse zadane smernice in presegla vsa pričakovanja. Vse ideje, prijavljene na natečaj, so sicer objavili na spletni strani  www.dobreidejezalepsidan.si.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji