planica
Aktualno

»Banjica sladoleda nikoli ni bila samo embalaža«

Tudi najnovejši oglas za sladoled Planica izpostavlja večnamenskost banjice za sladoled, a tokrat za shranjevanje nostalgičnih spominov.

Ko Planico pojemo, se zgodba šele začne

Internavti so za Ljubljanske mlekarne zasnovali nadaljevanje lanske odmevne akcije »To ni Planica«, ki je po svoje poudarjala lokalno tradicijo uporabe sladolednih banjic. Osredotoča se na bližajoči čas poletja, piknikov in seveda sladoleda, trenutke, ki so jih v Planici poimenovali #velikimalitrenutki. Kot je za MM povedala Anja Bencik, direktorica naročnikov v Internavtih, tako »To ni Planica« kot tudi aktualna akcija #velikimalitrenutki izhajata iz istega uvida v ciljno skupino: ko sladoleda zmanjka, banjica ne roma v koš, ampak postane priročna škatla za shranjevanje.

»V njih svoje mesto najdejo tako nostalgični spomini, kot so drobni predmeti iz otroštva ali, če smo bolj praktični, sarme in čufte. Banjica sladoleda nikoli ni bila samo embalaža. Že od nekdaj je pripomoček za shranjevanje, bodisi nečesa okusnega, bodisi priročnega, bodisi nostalgičnega. Ko Planico pojemo, se zgodba šele začne. Za uvid smo zato izbrali izkušnjo, s katero se naša ciljna skupina lahko hitro poistoveti,« pojasnjuje Bencikova.

Sladkanje s sladoledom kot družinska tradicija

Sogovornica opredeljuje nostalgijo kot pomemben atribut blagovne znamke Planica. Ne nazadnje gre za sladoled, ki ga vsi poznamo že od otroštva, sladkanje s Planico pa je slovenska družinska tradicija, ki povezuje več generacij. »V vseh komunikacijskih aktivnostih za sladoled Planica je zato vedno izziv, kako spomine naših uporabnikov preplesti z izkušnjo, ki jo Planica ponuja danes, ko je sodobnejša, ima več okusov in je v drugačni embalaži. Naše izhodišče je bilo zato zasidrano v sedanjosti, ampak s pogledom na tradicijo, ki jo Planica vsekakor ima,« je povedala.

Poletni dan ideje povezal v celoto

Oglas za sladoled, s katerim smo, kot pravijo snovalci akcije, vsi »gor rasli«, spremlja legendarna skladba »Poletni dan« v osveženi preobleki. Pri tem nas je zanimalo, ali se je za izbor krovne skladbe potegovalo veliko »tekmovalcev« ali pa je bil Poletni dan prva in edina izbira. »Ko smo sestavljali našo kreativno platformo, smo imeli v izboru kar nekaj skladb, ki so v nas vzbudile tiste prave občutke o Planici. Skladba Poletni dan je pričarala prav ta čustva, ki so naše ideje povezala v celoto. Smo pa pri tem nostalgični element preselili v sedanjost, skladbo posodobili in jo približali današnjemu ljubitelju sladoledov Planica,« sklene Bencikova.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji