balcannes
Aktualno

BalCannes Report: »Prispevaj kretnjo« med najuspešnejšimi projekti v regiji

V letošnjem pregledu najboljših projektov, oglaševalcev in agencij v regiji so tudi slovenski predstavniki – Mastercard z agencijo Povem in projektom »Prispevaj kretnjo« ter agencija Futura DDB.

Veliko nagrado sta osvojila BBDO Zagreb in Zagrebačka pivovara za projekt »Budi hrabar, budi zdrav«. Naziv najboljše agencije vseh petih držav BalCannesa je pripadel agenciji Bruketa&Žinić&Grey, za najboljšega oglaševalca pa je bil razglašen Marodi. Posebno nagrado Editor’s Pick Award, ki jo podeljujejo regionalni strokovni mediji (v žiriji je bila tudi letos Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina) sta osvojila Marodi in agencija Bruketa&Žinić&Grey za projekt »A soup to remember«.

Med najuspešnejše projekte se je uvrstila tudi slovenska pobuda »Prispevaj kretnjo«, in sicer na 6. mesto, ki so jo za Mastercard zasnovali v agenciji Povem. Mastercard je tako na 4. mestu med oglaševalci, agencija Povem pa na 7. mestu med agencijami – tik za še eno slovensko agencijo, Futuro DDB.

Na letošnjem tekmovanju so sodelovali projekti iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije, ki so se »pomerili« v 22-ih kategorijah.

VODILNIH 10 PROJEKTOV V REGIJI

  1. Budi hrabar, budi zdrav | BBDO Zagreb | Zagrebačka pivovara | I. Market Mosaic | Alkoholne pijače
  2. A soup to remember | Bruketa&Žinić&Grey | Marodi | I. Market Mosaic | Hrana
  3. The most important influencers | Leo Burnett Belgrade | A1 Serbia | I. Market Mosaic | Telekomunikacije
  4. Startup Garage | McCann Skopje | Halkbank Skopje | I. Market Mosaic | Finance in zavarovalništvo
  5. Rawino – Crafted by terroir | Studio Sonda | OPG Ravnik | II. Design Mosaic | Embalaža za manjše serije
  6. Prispevaj kretnjo | Understanding the world around you | Povem | Mastercard | I. Market Mosaic | Finance in zavarovalništvo
  7. Napolitanke uživaj između redova | Imago Ogilvy | Kraš | II. Design Mosaic | Rebranding
  8. INA bolje stati nego zaspati | Imago Ogilvy | INA | I. Market Mosaic | Korporativno komuniciranje
  9. Plazma - Mrvica strpljenja kampanja | Communis Beograd | Bambi | I. Market Mosaic | Hrana
  10. Najvažniji poziv u životu 2024. | Jazavac i Utorak | Hemofarm fondacija | I. Market Mosaic | Zdravje in farmacija

projekti

VODILNIH 10 OGLAŠEVALCEV V REGIJI

  1. Marodi
  2. Zagrebačka pivovara
  3. A1 Serbia | Halkbank Skopje
  4. Mastercard
  5. Hemofarm fondacija | INA
  6. Cubo | Kraš | OPG Ravnik
  7. Bambi
  8. Knjaz Miloš
  9. Mercator-S | Radenska | Superbrke
  10. Atlantic Group | Mestna knjižnica Poreč | kompare.hr | Mapei Croatia | Turistična skupnost Novalja

oglaševalci

VODILNIH 10 AGENCIJ V REGIJI

  1. Bruketa&Žinić&Grey
  2. Imago Ogilvy
  3. BBDO Zagreb
  4. Studio Sonda
  5. Leo Burnett Belgrade
  6. Futura DDB
  7. Povem
  8. Jazavac i Utorak
  9. Effectiva agency | McCann Skopje
  10. Fullhouse Ogilvy

agencije

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji