jn
Aktualno

BalCannes: Oglaševalec leta je podjetje Radgonske gorice

Na Dnevih komunikacij v Rovinju je potekala razglasitev nagrad tekmovanja BalCannes, na kateri je nagrade prejelo več slovenskih projektov, slovensko podjetje Radgonske gorice pa je bilo imenovano za oglaševalca leta.

Prvi večer dogodka Dnevi komunikacij je potekal v znamenju razglasitve zmagovalcev BalCannesa, regionalnega tekmovanja v kreativnosti, na katerega so svoje kreativne ideje prijavljala podjetja in agencije iz petih držav regije – iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije ter Srbije. Slovenci so se na zmagovalni oder povzpeli večkrat.

Veliko nagrado sta prejela Pionirji komunikacije in Metalac za projekt »Metalac x Konstrakta - Umetnik mora jesti kuhano«. Naziv najboljše agencije tokrat pripada agenciji Bruketa&Žinić&Grey, najboljša oglaševalca pa sta slovensko podjetje Radgonske gorice in srbsko podjetje The Fun&Fit Company. Posebno nagrado uredniški izbor v izboru strokovnih predstavnikov medijev je prejel projekt Untouched By Light podjetja Radgonske Gorice in agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Dve zlati in dve srebrni

Zlato priznanje v kategoriji alkoholne pijače je prejel projekt »Untouched By Light« podjetja Radgonske Gorice in agencije Bruketa&Žinić&Grey. V kategoriji trgovina na drobno je zlato priznanje prejel projekt »Švedi« podjetja Lesnina MMS in agencije Futura DDB. Dobitnik srebrnega priznanja v kategoriji hrana je projekt »Glavni proti jutru« s strani Bureka Olimpija in Agencije 101. Srebrno priznanje v kategoriji turizem, kultura in prosti čas sta za kampanjo »Twitter Amplify – kampanja Tour de France« osvojili Slovenska turistična organizacija in agencija Pristop Media.

jn

O drugih prejemnikih nagrad si preberite v prihodnji tiskani izdaji Marketinga magazina, tisti bolj neučakani pa na uradni spletni strani dogodka https://balcannes.com/.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji