Balcannes 2020: najboljših 5 po izboru MM-a
Čeprav vam tega ne bodo priznali, bi morali po našem mnenju letos top 25 prijavljenih del na Balcannes omejiti na izbor največ 15 projektov.
Prijav je bilo premalo (samo 89), mnogi projekti (včasih so jim rekli kampanje:)) so bili nedodelani, preveč je bilo kreativnih prebliskov brez globlje vsebine. Po drugi strani si spodnjih pet projektov iz regije zasluži vse pohvale. Res odlični projekti, iz katerih se lahhko veliko naučimo.
Saatchi&Saatchi Hrvaška: Dvojni namen (Violeta)
BBDO Zagreb: Teleportacija (Zagrebačka pivovara)
Saatchi&Saatchi Hrvaška: Toaletni papir ti lahko reši rit (Violeta)
Bruketa&Žinić&Grey: Ostani v domači gajbi (Heineken Hrvaška)
Media Plus Communications Skopje: Poišči svoje poslanstvo (Zavod za zaposlovanje Skopje)