bags and more
Aktualno

Bags&More v središču Ljubljane predstavlja izbrane blagovne znamke

V prostorih potovalne agencije Kompas na Slovenski cesti v Ljubljani je zaživela nova trgovina Bags&More selection, v kateri podjetje Acron ponuja »jagodni« izbor galanterije. Odločili so se namreč, da se bodo pozicionirali tudi v višji cenovni razred.

Podjetje Acron, pod katerega okrilje sodijo galanterije Bags&More in papirnice Office&More, je specializirano za področje prodaje ženske in moške potovalne in modne galanterije, darilnega programa, pisarniškega in šolskega materiala ter promocijskih in poslovnih daril. Tudi njih je pandemija precej pretresla, saj jim je prodaja kovčkov, ki predstavlja znaten delež njihovih prihodkov, usahnila, ko so bili ljudje prisiljeni prenehati potovati. »Konec lanskega leta smo se zato tudi mi začeli malce bolj posvečati spletu, zato smo vzpostavili novo spletno stran, ki je uporabnikom tudi bolj prijazna,« v pogovoru za MM uvodoma pove Eva Lozina, ki vodi projekt Bags&More Selection.

Prav nova spletna stran jim je podala nov vpogled v želje kupcev. »Veliko povpraševanja smo namreč zabeležili prav po premijskih blagovnih znamkah, kot so Calvin Klein, Liu Jo in Tommy Hilfiger. V trgovinah Bags&More so bile sicer prisotne, saj sledimo filozofiji, da pri nas vsakdo najde nekaj zase, a niso bile izpostavljene. Tako smo začeli razmišljati, da bi eno od naših prodajaln namenili samo tem znamkam,« pripoveduje sogovornica. Odločitev za novo podznamko je slonela tudi na želji, da bi se boljše pozicionirali med kupci, saj so bili do takrat uveljavljeni predvsem kot trgovci s potovalnim programom in galanterijo nižjega cenovnega razreda. 

bags kompas

Nova poslovalnica si prostore deli s potovalno agencijo Kompas na elitni lokaciji v Ljubljani.

Poslovalnica izstopa tudi po notranji ureditvi

Kompas, eden od poslovnih partnerjev podjetja, jim je bil zaradi zmanjšanega obsega poslovanja pripravljen odstopiti del svojih prostorov na elitni lokaciji poleg ljubljanskega hotela Slon in tam so pred desetimi dnevi odprli trgovino Bags&More selection. V njej bodo kupci našli ponudbo galanterije blagovnih znamk Calvin Klein, Liu Jo, Guess, Tommy Hilfiger, Picard in Valentino, poskrbeli pa so tudi za kotiček, namenjen galanteriji za moške. »V teh nekaj dneh, odkar imamo odprto trgovino, smo naleteli na izjemno pozitiven odziv ljudi, saj jih veliko zaide vanjo in pohvali naš izbor znamk. Zdaj, ko se omejitveni ukrepi sproščajo, so še toliko bolj veseli, da lahko vstopijo v novo trgovino,« pravi Eva Lozina.

Ta izstopa tudi po svoji notranji ureditvi. Po besedah sogovornice strop sodi pod spomeniško varstvo, kamnita tla in dva impresivna marmorna stebra v prostoru pa so jih z arhitektko Mojco Berthold na čelu prepričali, da morajo vse prilagoditi tem arhitekturnim elementom. »Namesto masivnega lesa tu prevladujeta kovina in steklo. Navdih sem iskala v monostore trgovinah premijskih blagovnih znamk v tujini, tudi teh, ki jih imamo v svoji ponudbi,« dodaja. To pa ne bo edina poslovalnica s skrbno izbranimi znamkami, saj že načrtujejo odprtje nove na Bledu. 

Sodelovanje z vplivneži se jim močno obrestuje

Ob prihodu Eve Lozina v ekipo se je ravno dogajala prenova spletne strani, s katero so želeli tudi začeti bolj poglobljena in sistematična sodelovanja z vplivneži. »Podjetje je bilo že pred mojim prihodom marketinško zelo aktivno in izven okvirjev, če lahko rečem, en korak pred konkurenco, saj so imeli za sabo že zelo uspešna in odmevna sodelovanja z nekaterimi vplivneži, za katere so med drugim delali tudi šolske kolekcije. Tukaj bi želela izpostaviti predvsem Luko Dončića, s katerim je podjetje 2019 podpisalo večletno sodelovanje, ko je bil in še vedno je eden od najvplivnejših slovenskih športnikov in na to smo zelo ponosni. Prav tako je podjetje v nekaj letih preko kreativno/dobrodelnih projektov, ki jih že več let izvajajo z večino slovenskih šol, doniralo blizu 100.000 evrov v dobrodelne namene. Situacija s korono, ki je podjetju za skoraj eno leto zaprla vrata 65 trgovin, je bila le kaplja čez rob, ki je pokazala pomembnost in potencial spletne prodaje, in tako so se odločili razširiti ekipo in me povabili k sodelovanju. Z mojo pomočjo gradimo in krepimo ta prodajni kanal, predvsem z uspešnimi sodelovanji z vplivneži,« pravi Lozina. Zdaj imajo že deset ambasadorjev blagovne znamke, med katerimi so na primer tudi Adrijana Dimec, Katarina Benček in Teja Jugovič. Z njihovo pomočjo bodo tako opozarjali tudi na prihod poslovalnice Bags&More selection.

eva lozina

Eva Lozina, vodja projekta Bags&More selection.

adrijana bags

Med vplivneži, s katerimi sodelujejo, je tudi Adrijana Dimec.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji