bags and more 2
Aktualno

Bags&More selection: Nova modna trgovina z izborom premium galanterije

V središču Ljubljane se je odprla nova galanterija z vrhunsko ponudbo modnih torbic in dodatkov priznanih blagovnih znamk Liu Jo, Calvin Klein, Valentino, Tommy Hilfiger, Guess in Picard.

Eva Lozina, vodja projekta premium galanterije Bags&More selection, pravi, da je bila želja oz. ideja o večjem poudarku na premium znamkah v podjetju prisotna že nekaj časa: »Razmišljali smo, da bi se določenim vidnejšim znamkam lahko bolj posvetili, jim namenili več prostora in jih predstavili, kot si zaslužijo. S prenovljeno spletno stranjo bagsandmore.si smo dobili potrditev, da so te znamke zanimive za kupce, da obstaja zanimanje, le vidneje moramo pokazati, da so del naše široke ponudbe.« Ideja je sredi maja 2021 zaživela v obliki poslovalnice v središče Ljubljane, za katero so prepričani, da je s svojo živahnostjo, z mestnim utripom, z ljudmi, ki hitijo po opravkih in zastanejo ob pogledu na izložbe, prava odločitev za prvo selection poslovalnico. »Tako je, govorimo o prvi, saj že razmišljamo o naslednji,« so zadovoljni.  

Hkrati dodajo, da lahko v časih, ko smo že vsi malo pozabili, kako je videti klasično nakupovanje, stranke v Bags&More selection dobijo prav to: »Posvetimo se vsakemu obiskovalcu, naše izkušene prodajalke jim pomagajo poiskati pravo torbico, denarnico, ruto ali pas in obenem poskrbijo, da je občutek kljub butičnemu videzu domač in prijeten. Popeljejo vas med našimi znamkami, med katerimi so Guess, LiuJo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Valentino in Picard z njihovo ponudbo poslovnih torb, povejo pa tudi kaj več o trendih in modelih,« pravijo.

bags kompas2

Notranjost trgovine, ki se nahaja v prostorih potovalne agencije Kompas na Slovenski cesti v Ljubljani, je izčiščena, bogatijo pa jo arhitekturne posebnosti prostora, kamor so umestili prodajalno.

»Le« dobrih tisoč butičnih izdelkov

Na vprašanje, kako se Bags&More selection razlikuje od ostalih galanterij Bags&More, Eva Lozina izpostavi dve ključni razliki: »Prva je vsekakor ponudba, ki je omejena na zgolj peščico premium znamk. V galanterijah Bags&More smo vajeni, da se najde za vsak žep nekaj, veliko imamo potovalnega programa, tudi lastnih blagovnih znamk in smo izjemno ponosni, da smo trgovina, kjer vsak lahko najde torbico zase. A prav ta široka ponudba nam je pogosto povzročala preglavice pri predstavitvi določenih znamk. Druga razlika Bags&More selection je, da je ta poslovalnica butična. Če v naši običajni poslovalnici Bags&More najdemo cca. 6000 izdelkov, tukaj najdemo le dobrih tisoč, skrbno izbranih izdelkov za ženske in moške. Naročeni so posebej za to poslovalnico in tudi izjemno predstavljeni na policah,« pove.

katarina benček

Na otvoritev so zaradi trenutnih razmer povabili le poslovne partnerke oz. ambasadorke, med katerimi je tudi Katarina Benček, ki pravi, da ji je bila ljubezen do mode položena v zibelko. »Odkar pomnim, smo doma imeli butik z oblačili, zato z veseljem spremljam vse, kar se dogaja na tem področju. Trgovina Bags&more selection me je navdušila tako s svojo ponudbo kot tudi z videzom celotne poslovalnice,« pravi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji