Avion: nov igralec v slovenskem agencijskem prostoru
Digitalna agencija Avion pod vodstvom direktorja Denisa Gorjupa (na fotografiji) pri svojem delu stavi na bistvo blagovne znamke.
Kot je za MM povedal direktor agencije Denis Gorjup, se je Avion rodil ob spoznanju, da podjetja pri svojih marketinških aktivnostih pogrešajo zajemanje bistva blagovne znamke. »Številne kampanje in kopica kreativnih rešitev lahko zasenčijo tisto, kar je za znamko zares pomembno. Zato smo se odločili za ustanovitev agencije, ki bo v sklopu sodelovanja v ospredje postavila blagovno znamko. Želimo, da s svojimi naročniki vzpostavimo globoke in tesne vezi, preko katerih bomo lahko ustvarjali avtentično in ciljni skupini privlačno vsebino,« pojasnjuje Gorjup. S storitvami se osredotočajo na izdelavo spletnih strani in trgovin, pripravo digitalnih strategij in kreativnih rešitev, zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in upravljanje družbenih omrežij. Med njihovimi naročniki jih je trenutno največ iz panog mode in dobrega počutja (wellnessa).
Sporočila, ki se jih s prostim očesom ne da videti
Še pred postavljanjem strategije pri Avionu poudarjajo spoznavanje temeljev blagovne znamke, kot so ton komunikacije, način izražanja in, kot pravijo, »vibe«, ki ga ta želi izžarevati. Iščejo sporočilo, ki se ga s prostim očesom ne da videti. »Šele ko na takšen način spoznamo naročnika, lahko sporočamo tisto, kar zares želimo,« pojasnjuje Gorjup. Umetnost marketinga je zanj spletanje zgodb, ki zajemajo sporočilo znamke, so potrošnikom privlačne in interaktivne ter jim hkrati prinašajo vrednost. Takšen ekosistem razmišljanja po njegovem mnenju lahko tudi najbolje zajame vse, kar želijo doseči s komuniciranjem.
»Skupaj s svojimi partnerji ustvarjamo grafična in tržna sporočila v digitalnih medijih, ki ne poosebljajo samo njihove panoge in storitev per se, temveč v sporočila vključimo značaj blagovne znamke. S tem lahko porabniki začutijo energijo znamke in se zato z njo tesneje dolgoročno povežejo. V okviru naših storitev se resnično poglobimo v samo jedro blagovne znamke. To pomeni, da za nas znamka ni samo grafična podoba – so ljudje, ki stojijo za njo, so skupna načela in prepričanja, ki jih imajo, so ideje in želje, ki jih preko znamke želijo predstaviti,« poudarja Gorjup. Ob tem dodaja, da naročnike podrobno spoznajo in prav zato je tržno sporočilo lahko toliko bolj natančno.