n
Aktualno

Answear ob dnevu žena opozarja na dohodkovno neenakost

Spletna trgovina Answear je za dan žena ustvarila oglaševalsko akcijo »Ladies First«, ki poleg promocije poudarja tudi problematiko spolne neenakosti, s katero se soočajo ženske po vsem svetu.

»Ladies First« ni le slogan prihajajoče promocije spletne trgovine, temveč tudi glas znamke o zadevah, ki so pomembne za ženske. Ob mednarodnem prazniku žensk želi blagovna znamka opozoriti na neenakosti pri plačah, s katerimi se soočajo ženske po vsej Evropi in svetu.

Večji popust na žensko kolekcijo

Pri podjetju so se zato odločili, da bodo med 1. in 8. marcem dodatno znižali cene ženskih in otroških oblačil in dodatkov. Boj proti razlikam v plačilu med spoloma zahteva večplastne in nekonvencionalne rešitve, predvsem pa izobraževanje in ozaveščanje, zapišejo v sporočilo za javnost. Answear je tako v obdobju od 1. do 8. marca znižal ceno določenih izdelkov iz ženske (in otroške) kolekcije za 23 odstotkov, moške pa za 10 odstotkov. Razlika v popustu, tj. 13 odstotkov, je nastavljena kot simbol in referenca na dejansko razliko v plačah v Evropski uniji.

S tem želijo prispevati k obnovitvi razprave o še vedno obstoječih neenakostih med spoloma in spodbuditi razmislek pri javnosti. Akcijo opisujejo kot empatičen izraz podpore in simbolni poskus zmanjšanja neenakosti, s katerimi se ženske srečujejo v svojem poklicnem življenju, hkrati pa pomeni povod za izvajanje širših dejavnosti in razprav v javnem prostoru. Ne glede na učinek akcije menijo, da se je o tem vredno pogovarjati in stranke opozarjati na tovrstna vprašanja.

Nevidne ovire za ženske

Answear opozarja, da tudi če ženske pridobijo višjo izobrazbo, so visoko usposobljene in delajo enako trdo kot moški, pogosto služijo manj. »Nižja plača je nekakšna nevidna ovira, ki učinkovito preprečuje razvoj, jim striže krila in negativno vpliva na življenjski standard,« zapišejo v sporočilu za javnost. Po Eurostatovih podatkih iz leta 2020 znaša razlika v plačah v Evropski uniji kar 13 odstotkov, v Sloveniji v javnem sektorju precej manj – 3,1 odstotke, v zasebnem pa je plačna vrzel v škodo žensk prav tako okoli 13-odstotna.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji