premmik amzs
Aktualno

Anej Ferko v ekipi tržnega komuniciranja AMZS

Spomladi se je ekipi tržnega komuniciranja v AMZS pridružil Anej Ferko.

Po začetkih v turizmu in pozneje v novinarstvu je Anej Ferko najprej skrbel za odnose z javnostmi v podjetju Autocommerce, ki zastopa znamki Mercedes-Benz in Smart. Nato je prevzel vodenje marketinga v podjetju Špan iz Brezovice, kjer je poskrbel za premik podjetja v smer digitalizacije marketinga, usmerjenost v spletno prodajo in strateško upravljanje z blagovnimi znamkami. Še posebej je njegovo pot zaznamovala vzpostavitev znamke električnih koles S-BIKES in preobrazba znamke motociklov SYM.

Anej Ferko pravi, da so ga v AMZS pripeljali energija, ki jo izžareva ekipa, in izzivi, ki jih prinaša usmerjenost podjetja v nenehni razvoj. 

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji