andrej krajner
Aktualno

Andrej Krajner: Nagrajeni projekti so zgled za spoprijemanje z novo realnostjo

Ob razglasitvi letošnjih zmagovalcev WEBSI Spletni prvaki smo se pogovarjali s predsednikom žirije Andrejem Krajnerjem, direktorjem komuniciranja v NLB.

Ko so se na začetku januarja prvič pogovarjali z organizatorji Websija o letošnjih nagradah, si po besedah Andreja Krajnerja nihče še ni zares predstavljal, kako drugačno in nenavadno leto nas čaka. »Ko se je nato poleti ožja žirija srečala na ocenjevanju, smo se tega že zelo dobro zavedali, a hkrati se nam je nekako zdelo, da je najhuje že mimo. No, danes je jasno, da bo ta nova, drugačna realnost, kot kaže, še lep čas z nami. Kakšna bo, še ne vemo, a upam si trditi, da bo bistveno bolj digitalna.«

Krajner poudarja, da se to kaže v celo v industrijah, ki so še včeraj veljale za bolj tradicionalne. Iz ene od  takšnih prihaja tudi sam. »Tistega januarskega dne si nisem mogel misliti, kakšen pospešek bodo v le nekaj mesecih dobili spletni nakupi, brezstična plačila, opravljanje celo najkompleksnejših bančnih poslov na daljavo preko videoklica ali telefona in podobno. Preskok je bil res neverjeten in me je ne le presenetil, ampak tudi navdušil.«

Bo tudi »koronakategorija« stalnica tekmovanj?

Opaža priložnosti, željo po spremembah in novostih ter inovativne in kreativne ideje. »Prepričan sem, da podobno ugotavljajo v številnih panogah, zato na nek način zavidam žiriji prihodnjega leta, ki bo ocenjevala te, upam da tektonske digitalne premike in povsem drugačne projekte, ki bodo pravzaprav vsi sodili v »koronakategorijo«.«

Prve so tako ocenjevali že letos. V številnih so prepoznali potencial in željo, da bi dosegli »tisto nekaj več«, zato je bila razprava ožje žirije »zelo živahna«. Pri ocenjevanju so poleg digitalne inovativnosti tehtali poslovne učinke in izzive industrije, odlični pa sta morali biti tudi kreativna ideja in uporabniška izkušnja. »Bili smo zelo kritični in na koncu nagradili tiste, za katere smo prepričani, da si zares zaslužijo priznanje. Zato so lahko vsi nagrajenci, prvaki in naj digitalci na svoje dosežke upravičeno ponosni. Nagrajeni projekti so že in bodo tudi v prihodnje gotovo zgled za še uspešnejše spoprijemanje z novo realnostjo,« je za MM še povedal Krajner.

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji