bla
Aktualno

Amazonovi prihodki od oglaševanja zrasli za skoraj petino

Amazonov oddelek za oglaševalske storitve je v drugem četrtletju na letni ravni povečal prihodke za 18 odstotkov, in sicer na 8,76 milijarde dolarjev. Kot pravijo, je do tega prišlo zaradi njihove učinkovitosti.

Amazonova precejšnja rast prodaje oglasov je v nasprotju s tem, kako so se v drugem četrtletju letošnjega leta odrezale druge digitalne platforme, prava osvežitev. Facebook, Instagram, Snapchat in Twitter namreč poročajo o znatnem padcu prihodkov zaradi šibkega povpraševanja oglaševalcev.

Amazon podjetjem ponuja povsem drugačen sistem oglaševanja kot drugi. Spletni trgovec je namreč znan po sponzoriranih iskalnih seznamih in izdelkih, te pa je mogoče povezati z nakupnim postopkom na njihovem e-trgu, ki je eden od največjih na svetu. Ob inflaciji in nestanovitni gopodarski situaciji se tržniki po vsem svetu soočajo z ukrepi zategovanja pasu, potrošniki pa so iz istih razlogov vse bolj izbirčni in preudarni v nakupnih odločitvah. V tej situaciji postajajo medijske umestitve, ki jih je mogoče neposredno povezati s prodajnimi rezultati, morda bolj privlačne, poroča CNBC. »Mislim, da je naša prednost v tem, da imamo zelo učinkovito oglaševanje,« je povedal finančni vodja Amazona Brian Olsavsky.

Rast prihodkov tudi zaradi novih funkcij

Podjetje je kot zelo dobičkonosno novost izpostavilo junijsko posodobitev svoje oglaševalske platforme z uvedbo pretočnega programiranja Amazon Marketing Stream. Ta zagotavlja izredno natančne meritve oglaševalskih akcij in informacije o njih. Oglaševalcem ponuja vpoglede v urne metrike uspešnosti skupaj s podrobnostmi, kot je zmogljivost izražanja akcije glede na umestitev, cilj in sporočilo, prav tako pa so razvidni podatki o porabi proračuna v praktično realnem času.

Druga novost je kritje stroškov dostave izjemno razširjenega dostavljavca hrane Grubhub oziroma Just Eat Takeaway.

Prihodki Amazona so porasli tudi zaradi z oglasi podprte pretočne platforme Freevee, ki predstavlja inovativen in učinkovit kanal za oglaševalce, ter zaradi storitve pretakanja v živo Twitch.

496

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Predvsem pa sem ponosen, da partnerji Pristopa vidijo v mojih izkušnjah in ambicijah osebo, ki bo pripeljala korporativno svetovanje in poslovno…

Naši avtorji