AM Agencija: Iz krize so prišli močnejši
Letošnjo pomlad je koronakriza presenetila vse in če je za nekatere pomenila spremembo na slabše, so drugi v njej po začetnem šoku iskali priložnosti in jih tudi našli. Med slednjimi je bila tudi marketinška agencija AM Agencija.
Gregor Bobovnik, eden od treh partnerjev v agenciji, je za MM povedal, da so ob začetku pandemije najprej otrpnili v upanju, da bo situacija čim prej minila. »Delali smo od doma, a smo kmalu ugotovili, da nas le pasivno čakanje ne bo pripeljalo nikamor. Vedeli smo tudi, da nam v tej situaciji nihče ne bo pomagal in da se moramo nekako znajti sami.« Začeli so razmišljati, kakšna dodatna znanja lahko ponudijo svojim naročnikom in odločili so se, da bodo zanje samoiniciativno pripravili nove kampanje, prilagojene situaciji, v kateri smo se znašli.
Proaktivnost so naročniki hitro prepoznali
»To, da nismo le stali križem rok, ampak smo pokazali veliko stopnjo proaktivnosti, so prepoznali naši naročniki in odprle so se nove priložnosti. Med drugim smo postali nova kreativna in digitalna agencija za blagovno znamko Barcaffè pod okriljem Atlantic Grupe. Med pomembnejšimi projekti pa lahko omenim tudi tistega, ki ga bomo jeseni predstavili za Kraševo blagovno znamko Domačica,« pravi Gregor Bobovnik.
Kot trenutno najbolj aktualen produkt, ki so ga ustvarili v agenciji, izpostavlja Effective 360, strateško usmerjen pristop k ciljni skupini, ki daje močan poudarek vsebinskemu marketingu, mnenjskim voditeljem in prepletu spletnih ter klasičnih aktivacij. »Prav na njem bo temeljilo tudi sodelovanje s Krašem, za katerega ne dvomimo, da bo odmevno in dobro sprejeto,« pravi sogovornik, ki je zadovoljen, da so uspeli iz krize priti močnejši. »Krize so nekaj, kar se dogaja ves čas skozi zgodovino in čeprav se to morda sliši klišejsko, se svet po njih vedno znova pobere. Res je, da nekaterim podjetjem to ne uspe, spet druga pa iz krize pridejo močnejša in vesel sem, da to velja tudi za našo agencijo,« zaključi.