bagola
Aktualno

Aljoša Bagola o samostojni poti: »S strahovi sem opravil«

V prejšnjem tednu smo izvedeli za preMMik desetletja na oglaševalski sceni.

Aljoša Bagola, ki je v agenciji Pristop preživel skoraj dvajset izjemno plodnih let, se je namreč po izkušnji z izgorelostjo s partnerji dogovoril za triletni izstopni mandat. Ta se zdaj izteka, sam pa se podaja na samostojno pot, ki ne bo več izključno oglaševalske narave, kot pravi.

Na vprašanje, zakaj se je odločil zapustiti Pristop, Aljoša Bagola odločno odgovori, da se ni odločil zapustiti agencije, ampak v prvi vrsti zapustiti oglaševalsko industrijo, vsaj za nekaj časa. »Hitrost in dinamičnost sta, ko si mlad ustvarjalec, zagotovo del njene privlačnosti, a v zadnjem času se mi je zdelo, da je predvsem veliko neučakanosti. Najbrž zato, ker sem se vmes malo postaral,« pove z nasmehom in v svojem slogu še pristavi, da se je bolj kot kar koli zapustiti, odločil nečemu novemu se navdušeno približati.

Vsak dan poskuša živeti svoj prav

Pravi, da ga ni strah stopiti na samostojno pot, saj je (k sreči) s strahovi večinoma opravil v mučnem okrevanju po izgorelosti. »Ob vrnitvi na agencijo, kjer sem se s partnerji dogovoril za triletni izstopni mandat, sem počasi, a vztrajno iskal področje ustvarjanja, ki bi me izpolnjevalo tako, kot me je nekdaj oglaševanje. Hvaležen sem kolegom, da so to razumeli in spoštovali. Prav tako sem hvaležen tudi kreativni ekipi, vodenju katere sem se po naših številnih uspehih po bolniški odsotnosti lahko odrekel brez večjih pretresov za posel in kakovost. Zdaj čutim, da obstaja razlika med ‘imeti svoj prav’ in ‘živeti svoj prav’. Če bi še naprej počel prvo, bi deloholično vztrajal in si prizadeval za nagradami, poslom in prepoznavnostjo. To je zagotovo imelo svoj čar in smisel, a me je življenje izučilo, da se moramo na njegov klic po spremembah odzvati pravočasno. Zato zdaj vsak dan poskušam živeti svoj prav, kar pa pomeni, da sledim svojim vrednotam, upoštevam svoj notranji glas in mu zaupam, ko me vodi po svoje. Tudi, če je to na svoje,« se nasmehne.

Pisanje ga vsak dan popolnoma prevzame

V novem obdobju svoje poklicne poti se bo ukvarjal pretežno s predavateljstvom in svetovanjem na prepletu med kreativnostjo in izgorelostjo ter s pisateljevanjem. »Slednje je zagotovo nekaj, kar me vsak dan popolnoma prevzame. V karanteni sem nepričakovano končal rokopis svoje nove knjige, prejšnjo pa kmalu čakata predstavitev na Hrvaškem ter prevajanje v angleščino, v poteku pa so tudi dogovori za srbsko tržišče. Pred koronavirusom sem redno predaval občinstvu z od 150 do 600 posamezniki, zato zdaj luknje v tem delu poslovnega modela nameravam zakrpati tudi z uvajanjem svojih spletnih tečajev, tako v angleščini kot v slovenščini. Čeprav mi spletni svet ni tuj, sem vesel, da se spet učim veliko novih stvari in spoznavam veliko novih ljudi,« je povedal za MM. Razkril nam je, da bo tudi njegova druga knjiga govorila o sreči oziroma o tem, da sreča, za katero si dandanes na vse pretege prizadevamo, ni nikoli cilj, ampak vedno posledica odkritja svoje edinstvenosti in prizadevanja za njeno uresničenje. »Posnemanje uspeha drugih nas skratka nikoli ne osreči,« je prepričan kreativec, ki pa se ne bo povsem poslovil od oglaševalskih voda.

Pomaga manjšim blagovnim znamkam

Trenutno v okviru Pristopa sodeluje pri dveh srednje velikih izbranih projektih, v preostalem času pa predvsem pomaga manjšim blagovnim znamkam, tako da jih uči zakonitosti sodobnega marketinškega okolja. »Ob tem ravno prav potešim svojo oglaševalsko kreativno žilico. Kako bo utripala v prihodnje, pa še ne vem,« se nasmeji. Ob koncu nam še zaupa, kaj bo pri agencijskem delu pogrešal in česa ne : »Zagotovo bom pogrešal ustvarjalni proces s toliko nadarjenimi strokovnjaki, malo manj pa oglaševalski tempo.«

bagolaV Marketing magazinu smo Aljošo Bagolo razglasili za kreativnega direktorja desetletja. 

Aljoševe najljubše oglase najdete na tej povezavi. 

 

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji