udo
Aktualno

Akademija UDO/SMM že sprejema prijave

MM organizira že drugo izvedbo predavanj v okviru Akademije UDO/SMM, na katerih prijavljeni prejmejo teoretično in predvsem praktično znanje s področja upravljanja družbenih omrežij, priprave strategije ter zagotavljanja in priprave vsebin.

Živimo v času, ko digitalnim medijem in družbenim omrežjem namenjamo vedno več prostega časa, hkrati pa se tudi podjetja in blagovne znamke zavedajo, da morajo prav na družbenih omrežjih graditi svojo skupnost. Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu, zato je Marketing magazin zasnoval Akademijo UDO/SMM (upravljavec družbenih omrežij/social media manager), celovito usposabljanje za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Program je prvenstveno namenjen podjetjem oziroma poslovanju, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja preprosto umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja.

Široka, a hkrati specifična znanja

V spomladanskem programu je diplomiralo 19 udeležencev, ki so bili navdušeni nad izvedbo akademije. »Akademija UDO/SMM mi je prinesla tako vpogled v širino marketinga kot tudi zelo specifična znanja za posamezna družbena omrežja. Ker je program usmerjen v prakso, sem s pomočjo mnenj predavateljev, mentorstva, delavnic in pridobljenega znanja že med izobraževanjem uporabljala nasvete in nove aktivnosti pri svojem delu,« je po zaključku povedala ena od udeleženk prve generacije akademije.

Druga izvedba se začne 30. septembra 2020, prijave pa že potekajo. Več informacij na https://www.udo-smm.si/

Intervju

a1
24. 09. 2020

Po mnenju Matjaža Vračka, direktorja prodaje zasebnim uporabnikom v A1 Slovenija, se bo…

luka bajs
21. 09. 2020

Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, ki je že drugič zapored prejel…

supernova rudnik
09. 09. 2020

Čez nekaj ur bodo predstavniki Supernove Group tudi uradno položili temeljni kamen, ki…

Naši avtorji