udo
Aktualno

Akademija UDO/SMM že sprejema prijave

MM organizira že drugo izvedbo predavanj v okviru Akademije UDO/SMM, na katerih prijavljeni prejmejo teoretično in predvsem praktično znanje s področja upravljanja družbenih omrežij, priprave strategije ter zagotavljanja in priprave vsebin.

Živimo v času, ko digitalnim medijem in družbenim omrežjem namenjamo vedno več prostega časa, hkrati pa se tudi podjetja in blagovne znamke zavedajo, da morajo prav na družbenih omrežjih graditi svojo skupnost. Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu, zato je Marketing magazin zasnoval Akademijo UDO/SMM (upravljavec družbenih omrežij/social media manager), celovito usposabljanje za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Program je prvenstveno namenjen podjetjem oziroma poslovanju, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja preprosto umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja.

Široka, a hkrati specifična znanja

V spomladanskem programu je diplomiralo 19 udeležencev, ki so bili navdušeni nad izvedbo akademije. »Akademija UDO/SMM mi je prinesla tako vpogled v širino marketinga kot tudi zelo specifična znanja za posamezna družbena omrežja. Ker je program usmerjen v prakso, sem s pomočjo mnenj predavateljev, mentorstva, delavnic in pridobljenega znanja že med izobraževanjem uporabljala nasvete in nove aktivnosti pri svojem delu,« je po zaključku povedala ena od udeleženk prve generacije akademije.

Druga izvedba se začne 30. septembra 2020, prijave pa že potekajo. Več informacij na https://www.udo-smm.si/

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji