Agencija POINT OUT z novo specialistko za digitalno oglaševanje
Z začetkom leta se je agenciji POINT OUT pridružila Sara Tiefengraber, nova članica v oddelku rasti.
Sara Tiefengraber je svojo karierno pot začela na področju interne komunikacije v podjetju Coca-Cola Adria. Svoje marketinške izkušnje je nato nabirala v podjetju Toleranca Marketing, kjer je pomagala soustvarjati marketing za destinacije in kongresni turizem, ustvarjala vsebine za digitalno revijo Kongres Magazine in sodelovala pri organizaciji dogodkov Conventa in Conventa Crossover. Svoje oglaševalske veščine je pozneje urila v agenciji AdStar, kjer je več kot leto in pol skrbela za razvoj marketinških strategij in digitalno oglaševanje naročnikov, tudi na globalni ravni. V agenciji POINT OUT bo kot del oddelka rasti vodila oglaševalske projekte s poudarkom na globalnem digitalnem marketingu, spletni prodaji in na dvigu zavedanja blagovnih znamk.
Zoran Bosančić, direktor agencije POINT OUT in vodja oddelka rasti, je ob tem povedal, da je bila krepitev oddelka rasti v luči rasti števila oglaševalskih projektov in strateške usmeritve v globalni digitalni marketing ključnega pomena za nadaljnjo poglobitev strokovnih temeljev agencije.