point out2
Aktualno

Agencija POINT OUT raste izven okvirjev z novimi prostori

Tako kot digitalno okolje je tudi nova pisarna agencije POINT OUT živ organizem. Sveža, zelena digitalna džungla sredi BTC-ja, lovi ravnovesje med bujnim rastlinjem, modernim industrijskim dizajnom, modrino tal in organsko toplino lesa.

V zraku diši po svežem – kavi, projektih in idejah … Nove poslovne prostore predstavljajo v okviru koncepta »Rastemo izven okvirjev«, s katerimi ne izpostavljajo le selitve, ampak tudi svojo dodano vrednost. Z razumevanjem posla, strategijami po meri in kreativnimi idejami namreč uresničujejo svoje poslanstvo, t. j. da podjetjem pomagajo rasti. Pozicijska izjava konceptualno podpira več dejavnikov – nedavno rast ekipe, števila naročnikov in števila kvadratnih metrov, na katerih delujejo.

Iz majhne je zrasla večja agencija

Novi prostori so bili strateška odločitev, saj sta ekipa in količina dela v preteklih mesecih zrasli do te mere, da so POINT OUT-ovci prerasli svoje prejšnje pisarne. Po večmesečnem načrtovanju novih prostorov danes ustvarjajo na trikrat večji kvadraturi, ki je razdeljena na več namenskih območij. »Ko sva z Zoranom (Bosančićem, op. p.) začela razmišljati o selitvi agencije, sva vedela, da morajo zaposleni imeti besedo pri notranji ureditvi nove pisarne. Tako je celotna ekipa, še pred začetkom sodelovanja z arhitekturnim birojem Celovito, rešila interni vprašalnik. S pomočjo odgovorov smo prepoznali ključne elemente, navade in potrebe članov ter jih s projektno ekipo vkomponirali v načrt,« pravi Nejc Slovnik, soustanovitelj in direktor agencije. Končni rezultat so prostori, v popolnosti prilagojeni delovnim procesom in dinamiki ekipe.

point out ekipa

Biti blizu

Pot od novih do starih pisarn je kratka, ker v POINT OUT-u verjamejo, da najboljše stvari ustvarijo takrat, ko so si blizu, med seboj in z naročniki. To se odraža tudi pri notranjem oblikovanju; celotna pisarna je namreč odprt prostor, ki diha v kombinaciji z manjšimi pisarnami v steklu. Delovna območja, kot so sejna soba, kreativna soba, govorilnica in delovne površine, se izmenjujejo s skupnimi kotički za srečevanja in druženja. Skupaj tvorijo pretočen in sproščen prostor, idealen za agencijsko delo.

»Želeli smo ustvariti sodoben in fleksibilen delovni prostor, ki se lahko prilagaja rasti ekipe. Izbrali smo preplet različnih tekstur, od betona, lesa, stekla, tekstila do železa, ki v interierju tvori zaključeno celoto in prepoznavno identiteto pisarne,« dodaja Jure Judež iz arhitekturnega biroja Celovito.

Osrednji del pisarne predstavljajo tri omizja, kjer sedijo člani oddelkov strategija, vsebina in rast. Nova postavitev je skladna s POINT OUT-ovo metodologijo dela Algoritem rasti, kar jim omogoča še bolj učinkovit prenos znanja in informacij ter usklajeno delo znotraj oddelkov in med oddelki. »Vsebinci smo na kupu, kar je idealno za spontan brainstorming, za učenje drug od drugega in pa tudi za boljšo dinamiko ekipe. Nova pisarna nas je v tem vidiku še bolj povezala in naredila naše delo lažje,« pravi Barbara Jošt, vodja vsebine. Ob načrtovanju pa seveda niso pozabili vzeti v zakup še večje rasti, zato je prostor zasnovan tako, da dopušča dodajanje novih delovnih miz za še več sodelavcev v prihodnosti.

po

Ko seješ dobro delo, to tudi žanješ

Levo od vhoda, na steni jedilnega kota visi napis »Good work makes more work«, torej »zaradi dobrega dela imamo več dela«. Ta skriva zanimivo zgodbo. Zoran Bosančić, soustanovitelj in direktor, je to vodilo v papirnati obliki izobesil na obok vrat v stari pisarni. Ob načrtovanju so na skrivaj sklenili, da bo napis postal trajen element nove pisarne, Zorana pa presenetili z njim na dan vselitve. Kot pravi, se je »rast agencije zgodila že v letu 2020, premik v večje prostore pa je bil njena logična posledica. S selitvijo je v naše delovno okolje zavel svež veter. Spremembo je bilo čutiti v zraku, z njo pa tudi potrditev, da dobro delo resnično prinaša otipljive rezultate, tudi v obliki vedno novih projektov.« V preteklem letu je mreža njihovih naročnikov zrasla za več kot deset novih sodelovanj, nova pisarna pa je tako postala zgodba o uspehu, dokaz kakovosti in prostor za nadaljnjo rast agencije.

good work

Rast je ena od krovnih vrednot

Kot pravijo, je rast ena od krovnih vrednot v agenciji POINT OUT. Ne le eksterna, ampak tudi interna; to dokazuje tudi nagrada, ki so jo prejeli za svoj model razvoja zaposlenih KnowledgeForGrowth. V šali pravijo, da je v novih prostorih končno toliko polic, da lahko držijo vso težo znanja agencije, z njimi pa bodo kaj kmalu razveseljevali tudi vse svoje obiskovalce.

po3

Izjemna rast v zgodbah, številkah in znanju je agenciji POINT OUT omogočila, da so ustvarili delovno okolje, ki odraža njihovo kulturo in vizijo. K izbiri in ureditvi nove pisarne pa so pristopili enako kot pristopijo k vsem projektom. Najprej in skozi celoten proces tesno povezani in s posluhom do vseh udeleženih.

Stopite naprej in poglejte nove prostore agencije POINT OUT.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji