Urška Ambrož (Sidera) in Ivan Živković (Pioniri)
Aktualno

Agencija Pioniri po novem tudi v Sloveniji

Srbska digitalna agencija Pioniri je pod vodstvom ustanovitelja Ivana Živkovića in v solastništvu z Urško Ambrož, ustanoviteljico in direktorico agencije za odnose z javnostmi Sidera, odprla pisarno tudi v Ljubljani. Sidera kljub partnerstvu ostaja samost

Spoznajte »agencijo 2030«

Pioniri so regionalno mrežo začeli širiti pred dvema letoma s pisarno v Zagrebu, zdaj pa, kot pravi Ivan Živković, je čas za naslednji korak. V naslednjih letih želi s Pioniri postati ena od pomembnejših regijskih celostnih agencij s poudarkom na digitalnih storitvah. »Agencija Pioniri lahko zdaj regijsko ponuja širok spekter storitev, kot sta upravljanje identitete blagovnih znamk in znamčenje; za naročnike razvijamo tudi strategije blagovne znamke zaposlovalca kot tudi tradicionalne in vplivnostne marketinške strategije, poleg tega pa izdelujemo tudi spletne strani. Na regijski ravni smo Pioniri prepoznavni in nagrajeni zaradi obsežnega digitalnega znanja, ki vključuje vsebine na družbenih omrežjih, upravljanje skupnosti, izvajanje celovitih spletnih akcij in spletno produkcijo,« je za MM povedal Živković, ki je Pionire ustavnovil leta 2012 v Beogradu.

Trenutno se intenzivno ukvarja z vizijo razvoja agencije, ki jo sam imenuje »agencija 2030«, s čimer je povezana sprememba načina dela in procesov. »Naš cilj je oblikovati agencijo, ki je pripravljena na naslednje desetletje. Nova oglaševalska agencija nismo samo kreativci, medijski strokovnjaki in skrbniki naročnikov, temveč tudi razvijalci, analitiki in vodje projektov za delo z vplivneži,« poudarja.

Brisanje geografskih meja

Dodaja, da so  v agenciji že avtomatizirali veliko procesov, med drugim tudi poročanje in pripravo brifov. »Projektno vodenje neprestano prilagajamo trenutnim potrebam in novim izzivom. Trenutno ne vemo, ali bodo konec dvajsetih let tega stoletja zaposleni v večini ljudje in kako bo sploh videti delo. A že danes so za nas pomembni fleksibilnost dela, prilagodljiv delovni čas in kraj opravljanja dela, prav tako tudi dogovori, ki niso preveč zavezujoči, predvsem pa so prilagodljivi danim razmeram. Intenzivno si prizadevamo tudi za interdisciplinarnost ekip.«

Sogovornik si želi, da bi Pioniri »zabrisali geografske meje«. »Vse tri pisarne smo pravzaprav en skupek bogatega znanja in izkušenj. Beograd je trenutno največja skupina, saj je tu ekipa najštevilčnejša. Vse tri pisarne so vključene v projekte in vsak posameznik lahko prispeva, kot najbolje zna. Naša ideja ni, da bi le širili število pisarn po državah, temveč ponuditi najboljšo storitev za kateri koli trg.

Sedež slovenske pisarne je v bližini znanega nakupovalnega centra BTC, v poslovni stavbi na ulici Gradnikove brigade 11. Spremljate jih lahko na spletni strani pioniri.si, na Facebooku ali Instagramu.

Sidera nemoteno nadaljuje naprej

Sidero je leta 2011 ustanovila Urška Ambrož, ki poudarja, da gre za butično agencijo za odnose z javnostmi. Po njenih besedah bodo storitve odnosov z javnostmi, organizacije dogodkov, celostnega pozicioniranja podjetij in vplivnostnega marketinga v partnerstvu s Pioniri, kjer je Ambroževa po novem tudi solastnica, nadgradili še z intenzivnejšimi storitvami v digitalnem okolju. Njihov največji naročnik je sicer kitajsko telekomunikacijsko podjetje Huawei, za katerega v Sloveniji opravljajo storitve produktnih odnosov z javnostmi. Med drugimi naročniki so še obutev Ara, vinska klet Zlati grič, Akademija Panta Rei, Rauch, skupina Orbico in kozmetiki Caudalie in Idun.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji