Agencija leta na BalCannesu je McCann Beograd
McCann Beograd je veliki zmagovalec regionalne revije oglaševalskih agencij BalCannes, za najboljše delo pa je bilo izbrano delo hrvaške agencije Studio Sonda »Umetnost, ki jo narekuje narava«.
Najboljši regionalni projekt je »Jana. Globoko nad vsemi.«, agencije Saatchi&Saatchi Hrvaška. Novost letošnjega tekmovanja je nagrada za pogum naročnika je dobila Coca-Colina akcija »Coca-Cola: Ljubezen je vedno prava pot«, ustvarili pa so jo v McCann Skopje. Agencije in oglaševalci so letos na BalCannes prijavili 116 del (lani 110), 20-članska žirija, v kateri je bil tudi novinar MM-a Gašper Meden, pa je izbrala 25 najboljših.
Poleg BPCS-jeve akcije »#minus33« je tri akcije prispevala Grey Ljubljana, in sicer so to »Pobuda Gledališki Tolmač«, »Lahko noč, nestrpnost« in »Insta literarne zgodbe med vrsticami«. Z eno akcijo se je uvrstila še Futura DDB z »Mlečnimi pravljicami«. Med najboljšimi regijskimi akcijami jih je pričakovano največ iz Hrvaške, kar enajst, srbske agencije so jih – tako kot slovenske – prispevale pet, makedonske pa štiri.
Za najboljših 25 projektov leta v regiji so bili izbrani:
-
»#StayClean« - McCann Beograd
-
»A1 Lappsus« - Bruketa&Žinić&Grey
-
»Umetnost, ki jo narekuje narava« - Studio Sonda
-
»Dojenček izbira kje« - McCann Beograd
-
»Boranka« - Imago Ogilvy
-
»Coca-Cola: Ljubezen je vedno prava pot« - McCann Skopje
-
»EVN Online« - Publicis Skopje
-
»Jana. Globoko nad vsemi.« - Saatchi&Saatchi Croatia
-
»Lavovske zgodbe« - Ovation BBDO
-
Ne bomo se odrekli«- McCann Beograd
-
»Ostajamo, kjer smo« - BBDO Zagreb
-
»Življenjska priložnost« - Señor
-
»Vesel božič« - Señor
-
»Spomenik neizklesanemu telesu« - Imago Ogilvy
-
»Glas jezera« - Saatchi&Saatchi Skopje
-
»Neokrnjen s svetlobo« - Bruketa&Žinić&Grey
-
»Veliki hrvaški naivneži« - Señor
-
»Vip Mame« - Leo Burnett Belgrade
-
»Besede imajo težo« - IDEA Plus Communications Skopje
-
»Žuja za očete 2« - BBDO Zagreb
Vse projekte si lahko ogledate tukaj