afrodita
Aktualno

Afroditina skrivnost zagorele polti brez sončenja

»Pozdravljeno, poletje!« je slogan, ki ga je Kozmetika Afrodita nadela svojim novim izdelkom za samoporjavitev.

Tudi z novo linijo »Art of Tanning« Afrodita Professional skrbijo za zdravje kože potrošnic, ki si želijo imeti privlačno zagorelo polt, ne da bi se po nepotrebnem izpostavljale sončnim žarkom. »Marketinške aktivnosti smo skrbno načrtovali ter jih izbrali na podlagi opazovanja nakupnih navad in pričakovanj potrošnikov, ki potrjujejo, da je trend samoporjavitvenih izdelkov še kako aktualen,« je za MM povedala Judita Železnik iz tržnih komunikacij Kozmetike Afrodita.

Po besedah Judite Železnik so samoporjavitveni losjoni uporabnikom prijaznejši, ker ne zahtevajo, da se izpostavljamo škodljivim sončnim žarkom. »Na eni strani se potrošniki sicer zavedajo škodljivih posledic UV-sevanja, vendar menim, da pri njih prevlada želja po zagoreli polti. Kljub nenehnim opozorilom nas, proizvajalcev in zdravniške stroke, zmagujejo mediji, ki nam predstavljajo lepotne ideale porjavelosti ter vplivajo na želje in pričakovanja potrošnikov,« pove uvodoma. V Kozmetiki Afrodita pri tem iščejo srednjo, bolj zdravo in razumsko pot. »Prav zato smo pred šestimi leti izdelali marmelado, našo poletno uspešnico za hitro pridobivanje porjavelosti, saj smo želeli, da bi uporabniki skrajšali izpostavljenost UV-sevanju na čim krajši čas,« pravi. Kot dodaja, s tem deloma izpolnjujejo tudi svojo namero, da poleg lepote kože skrbijo in odgovorno ravnajo tudi z ohranjanjem njenega zdravja.

afrodita soncenje

Bi tudi vi postali ambasadorka »umetnosti zagorele kože«?

Ko so pri Kozmetiki Afrodita prvič predstavili svojo marmelado, so na družbenih omrežjih povzročili pravo vročico, zaradi katere je ta za nekaj časa celo pošla s prodajnih polic. Redni obiskovalci Slovenskega oglaševalskega festivala se še gotovo spomnite posebne festivalske marmelade, ki so jo v podjetju pripravili prav v ta namen. Tudi s takšnimi marketinškimi potezami se Kozmetika Afrodita uvršča med najkreativnejše slovenske blagovne znamke. Že dolgo časa uspešno sodelujejo tudi s številnimi vplivnimi posameznicami, ki pomagajo širiti glas o njihovih izdelkih. Tudi pri liniji »Art of Tanning« ni nič drugače. »Letos smo krog sodelovanja z obstoječih vplivnih posameznic razširili na še veliko večjo skupino posameznic. S projektom na Instagramu 'Art of Tanning ambasadorka' smo namreč omogočili zainteresiranim posameznicam, da preizkusijo naše izdelke ter postanejo naše nove promotorke. Projekt je še v teku, čeprav že beležimo izjemen odziv prijavljenih,« nam je povedala Železnikova.

Svoje poletne novosti so pri Kozmetiki Afrodita vedno predstavljali z izvirnimi dogodki. Pred dvema letoma so goste popeljali na eksotično tropsko popotovanje po ljubljanskem botaničnem vrtu, lani, ob peti obletnici marmelade, pa so jim priredili rojstnodnevno čajanko v »Afroditini čudežni deželi«, ki so jo poustvarili v ljubljanskem hotelu Antiq. Letos bo druženje s povabljenci malce drugačno, pri čemer Železnikova podrobnosti še ne razkriva.

Štirje novi izdelki z omamnim vonjem po mangu

In kaj vsebuje nova linija »umetnosti zagorele polti«? Pridobivanju dolgotrajnega in zagorelega tena sta namenjena samoporjavitveni losjon in marmelada, ki s 100 % naravnimi sestavinami, eksotičnim vonjem manga in zlatimi pigmenti pričara intenzivno zagorel, sijoč in negovan videz kože. Vsakodnevni negi in ohranjanju zagorele poti pa sta namenjeni čistilna pena, ki ne vsebuje SLS/SLES in pomaga ohraniti zagorel videz kože, ter meglica z zlatimi pigmenti za navlaženo in sijočo zagorelo polt.

 

Linija »Art of Tanning« je del programa AFRODITA PROFESSIONAL in je na voljo v spletni trgovini webshop.afroditacosmetics.com, Afroditinih lepotnih centrih in prodajalnah v Ljubljani (Kongresni trg 15) in Rogaški Slatini.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji