vwdv
Aktualno

ADRIATICON 2024: Največja Salesforce konferenca v regiji letos prihaja v Ljubljano

Novi kanali, novi viri podatkov. In to ogromne količine podatkov dnevno. Vaši uporabniki? Vsak dan bolj zahtevni. Pričakujejo vse in to takoj.

»Kako dobro znate v svojem podjetju pretvoriti to ogromno količino podatkov, ki jih zbirate o kupcih, v informacije, ki jih lahko učinkovito uporabite? Pridružite se nam na AdriatiCON konferenci in preverite, kako vodilni v regiji, kot so Merkur, Hisense Europe, Petrol, Franck, AdmiralBet in drugi, s pomočjo podatkov ustvarjajo vrhunske izkušnje za svoje stranke,« pravijo organizatorji konference.

Poleg odličnih primerov iz prakse in govorcev, ki so vrhunski strokovnjaki na svojih področjih, boste imeli priložnost, da si v živo ogledate, kako tehnologije Salesforce delujejo v praksi.

A to še ni vse! Agentforce, zvezda letošnjega Dreamforcea, osrednje konference Salesforce, bo uradno na voljo le nekaj dni pred konferenco AdriatiCON, vi pa boste med prvimi na svetu, ki ga boste lahko videli v akciji.

Kaj je Agentforce? Predstavljate si UI-agente v poslovnih aplikacijah, ki z relevantnimi podatki v varnem okolju Salesforca, opravljajo zahtevne naloge za vaše stranke in zaposlene. Na AdriatiCON-u boste v živo videli, kako tehnologija spreminja delo in interakcije s strankami, tako da združi ljudi, UI, podatke in procese kot še nikoli doslej.

Kdaj: 5. november 2024

Kje: Kino Šiška, Ljubljana

Udeležba je brezplačna.

👉 Rezervirajte svoje mesto na adriaticon.agilcon.com.

Nekaj utrinkov iz programa:

Reinventing Retail CX: How Merkur Is Elevating Customer Experience with Salesforce (Robert Petrič, Director of CRM, Analytics, Loyalty, Merkur trgovina, in Stana Džudović, Solution Consultant, Agilcon)

Marketing Strategies For Competitive Edge: Fireside Chat With Alenka Potočnik Anžič (Alenka Potočnik Anžič, Marketing Director, Hisense Europe, in Irena Domjanović, Managing Partner, Agilcon)

From Tradition to Innovation: How Franck Transformed Consumer Engagement with Salesforce (Kristina Krajančić, CRM marketing administrator, Franck)

 

s

Celoten program si lahko ogledate tukaj.

Preverite, kako je bilo na AdriatiCON konferenci 2023: AdriatiCON 2023 - Check out the atmosphere! | Salesforce events| Agilcon

👉 Rezervirajte svoje mesto na adriaticon.agilcon.com.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji