modne platforme
Aktualno

About you, Yoox Net-a-Porter in Zalando z ukrepi proti podnebnim spremembam

Spletni trgovci About you, Yoox Net-a-Porter in Zalando so se povezali s skupnim ciljem zmanjševanja ogljičnih emisij v svojih vrednostnih verigah in v celotni modni industriji.

Skupaj so zasnovali spletno učno platformo, s katero svojim partnerskim modnim znamkam nudijo podporo pri postavljanju z znanostjo usklajenih ciljev za zmanjševanje emisij toplogrednih plinov. Prilagojeni program, ki bo znamkam na voljo brezplačno, je namenjen opolnomočenju o pomenu in načinu doseganja podnebnih ciljev. Nudil jim bo informacije o vsakem posameznem koraku v kompleksnem postopku merjenja emisij in določanju z znanostjo podprtih ambicioznih podnebnih ciljev ter jih vodil po postopku pridobivanja odobritve pri organizaciji Science Based Target initiative. Nova učna platforma bo modnim znamkam omogočala tudi medsebojno povezovanje in sodelovanje s strokovnjaki s področja trajnosti.

Aktivacija z dvema cijema

Ta pobuda služi dvema ciljema: povečati obseg podnebnih ukrepov v industriji v smislu sistemskega preoblikovanja, hkrati pa prispevati k zmanjšanju emisij iz lastne vrednostne verige vseh treh spletnih trgovcev. S projektom torej zagotavljajo jasno opredeljene poti za zmanjšanje ogljičnih emisij, hkrati pa zagotavljajo prihodnjo rast, prilagajanje spreminjajočemu se zakonodajnemu okviru, krepitev zaupanja vlagateljev in spodbujanje inovacij. »Opažamo, da se v industriji odvijajo spremembe za zmanjševanje emisij toplogrednih plinov, ki jih priznava tudi sama znanost. Do februarja 2022 se je skoraj polovica naših partnerjev aktivirala na tem področju in tako preostale poslovne partnerje vabimo, da storijo enako,« je povedal Hannes Wiese, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja About You. »Želimo si razogljičiti dobavne verige, iti v bolj zeleno smer na področju embalaže in zdaj tudi z našimi konkurenti skupaj spodbujati modne znamke pri bolj trajnostni drži,« doda David Schneider, sopredsednik uprave podjetja Zalando.

Vsi trije spletni trgovci si želijo, da bi njihova novonastala platforma postala pobuda za celotno modno industrijo, saj bo na voljo brezplačno vsem modnim blagovnim znamkam in trgovcem na drobno, ki so pripravljeni soustvarjati bolj trajnostno prihodnost za modo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji