somo borac
Aktualno

8. SoMo Borac: Največ nagrad agenciji Imago Ogilvy

Na spletni podelitvi so podelili nagrade SoMo Borac najboljšim digitalnim delom iz regije. Veliki zmagovalec je zagrebška agencija Imago Ogilvy s štirimi nagradami oziroma skoraj polovico vseh. Med nagrajenci ni del oziroma agencij iz Slovenije.

Pandemija koronavirusa je terjala svoj davek tudi pri prijavah na SomoBorac, saj so letos zabeležili 92 prijav. To je precej manj kot lani, ko so jih zbrali rekordnih 130. Organizatorji poudarjajo tudi, da je bilo letos – okoliščinam primerno - nadpovprečno veliko prijavljenih aplikacij in družbeno odgovornih projektov.

Sedem nagrad od devetih gre na Hrvaško in po ena v Srbijo in Severno Makedonijo. Slovenci sicer nismo ponovili lanskega uspeha Agencije 101, ki je poleg dveh nagrad zabeležila še dve uvrstitvi v ožji izbor. So se pa v kategoriji One-Hit Wonder oziroma viralnih uspešnic uvrstili Internavti s projektom za Ljubljanske mlekarne.

  • SoMoRitanac (dobrodelna kampanja): Studio Sonda, Izone.agency, Human za HURA
  • SoMust Social (najboljše v kategoriji družbenih omrežij,): Fullhouse Ogilvy za UPS
  • CM leta (upravljavec skupnosti leta): Antea Franjić (Imago Ogilvy)
  • SoMo Content (marketinški projekti z najboljšimi digitalnimi vsebinami): Imago Ogilvy za Pipi Beverages
  • Digitalni miks (akcije na več digitalnih kanalih): Imago Ogilvy za Pipi
  • Viralna uspešnica: Imago Ogilvy za Pipi
  • Somo Tech (najboljša uporaba tehnologije): 404 za Zagrebško pivovarno (blagovna znamka Ožujsko)
  • Somo App: Publicis Skopje za The Coca-Cola Company
  • Somo Web: Infinum

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji