8 nogometnih oglasov ob začetku evropskega prvenstva EURO 2020
Končno smo dočakali zapozneli Euro 2020, ki je malce drugačen v več pogledih. Seveda so se temu primerno »aktivirale« tudi blagovne znamke.
Gašper Meden
Posebnost letošnjega prvenstva je – poleg dejstva, da so ga prestavili za eno leto in so nekateri oglasi dejansko še iz leta 2019 – tudi lokacijska razpršenost. Tekme se bodo namreč odvijale po več različnih evropskih mestih. V nadaljevanju objavljamo izbor oglasov, katerih skupna točka je predvsem humor.
Booking.com ali ko se tekmeci pravzaprav obožujejo
Iskalnik za nastanitve Booking.com nas prepričuje, da so tudi največji tekmeci na koncu dneva prijatelji. To dokazujejo s podatki o potovalnih navadah navijačev »rivalskih« držav na prvenstvu.
Heineken in kako elegantno ponižati nasprotnika
Pivovarna Heineken je tedne pred dogodkom na zabaven način dvigovala napetost med nogometnimi velesilami. Če rivalstva žal tradicionalno spremljajo tudi pretepi med navijači, pa sta Heineken in agencija Le Pub vse skupaj začinila z obilico humorja. Italijan tako streže pico, na kateri je s kečapom zapisano »Forza Italia«, Španec daje portugalskemu paru napačne napotke za orientacijo, ruska prodajalka v trgovini pa v deževnem vremenu deli dežnike, na katerih piše »Go Russia«.
Amsterdam in prepir v galeriji
Amsterdam, eno od prizorišč tekem EP, je že 2019 predstavil zabaven oglas, kjer se Nizozemec, Nemec in Francoz skregajo kar v galeriji.
TikTok in ko navijači ne obmolknejo
Družbeno omrežje TikTok se je ob spremljavi skladbe Blue Monday britanske zasedbe New Order na svoj način pošalil iz nekaterih najbolj ikoničnih trenutkov v zgodovini evropskih prvenstev.
Snickers in čudno sponzorstvo dveh velikih tekmecev
Blagovna znamka čokoladic Snickers je v oglasu poudarila »čudno« sponzorstvo, saj je sponzor reprezentanc britanskih tekmecev Anglije in Škotske.
BMW in sponzorstvo praznih cest
Še eno zanimivo sponzorstvo; tokrat se nemška znamka avtomobilov BMW opredeljuje kot ponosni sponzor praznih cest.
Dr. Oetker in sodniška peka hrane
Na Nizozemskem so se pri znamki prehranskih izdelkov Dr. Oetker pošalili iz sodniških kretenj in jih »prilagodili« peki v pečici.
Sports Direct in Eric Cantona
Ni »nogometnega« oglasa brez kontroverznega Francoza Erica Cantonaja. Tokrat je z njim sodelovala britanska znamka športnih oblačil Sport Direct, ljudi v oglasu pa v svojem slogu prepričuje, da je nogomet več kot le igra.