bla
Aktualno

8 nogometnih oglasov ob začetku evropskega prvenstva EURO 2020

Končno smo dočakali zapozneli Euro 2020, ki je malce drugačen v več pogledih. Seveda so se temu primerno »aktivirale« tudi blagovne znamke.

Posebnost letošnjega prvenstva je – poleg dejstva, da so ga prestavili za eno leto in so nekateri oglasi dejansko še iz leta 2019 – tudi lokacijska razpršenost. Tekme se bodo namreč odvijale po več različnih evropskih mestih. V nadaljevanju objavljamo izbor oglasov, katerih skupna točka je predvsem humor.

Booking.com ali ko se tekmeci pravzaprav obožujejo

Iskalnik za nastanitve Booking.com nas prepričuje, da so tudi največji tekmeci na koncu dneva prijatelji. To dokazujejo s podatki o potovalnih navadah navijačev »rivalskih« držav na prvenstvu.

Heineken in kako elegantno ponižati nasprotnika

Pivovarna Heineken je tedne pred dogodkom na zabaven način dvigovala napetost med nogometnimi velesilami. Če rivalstva žal tradicionalno spremljajo tudi pretepi med navijači, pa sta Heineken in agencija Le Pub vse skupaj začinila z obilico humorja. Italijan tako streže pico, na kateri je s kečapom zapisano »Forza Italia«, Španec daje portugalskemu paru napačne napotke za orientacijo, ruska prodajalka v trgovini pa v deževnem vremenu deli dežnike, na katerih piše »Go Russia«.

 

Amsterdam in prepir v galeriji

Amsterdam, eno od prizorišč tekem EP, je že 2019 predstavil zabaven oglas, kjer se Nizozemec, Nemec in Francoz skregajo kar v galeriji.

 

TikTok in ko navijači ne obmolknejo

Družbeno omrežje TikTok se je ob spremljavi skladbe Blue Monday britanske zasedbe New Order na svoj način pošalil iz nekaterih najbolj ikoničnih trenutkov v zgodovini evropskih prvenstev.

 

Snickers in čudno sponzorstvo dveh velikih tekmecev

Blagovna znamka čokoladic Snickers je v oglasu poudarila »čudno« sponzorstvo, saj je sponzor reprezentanc britanskih tekmecev Anglije in Škotske.

 

BMW in sponzorstvo praznih cest

Še eno zanimivo sponzorstvo; tokrat se nemška znamka avtomobilov BMW opredeljuje kot ponosni sponzor praznih cest.

Dr. Oetker in sodniška peka hrane

Na Nizozemskem so se pri znamki prehranskih izdelkov Dr. Oetker pošalili iz sodniških kretenj in jih »prilagodili« peki v pečici.

 

Sports Direct in Eric Cantona

Ni »nogometnega« oglasa brez kontroverznega Francoza Erica Cantonaja. Tokrat je z njim sodelovala britanska znamka športnih oblačil Sport Direct, ljudi v oglasu pa v svojem slogu prepričuje, da je nogomet več kot le igra.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji