mame
Aktualno

8 močnih oglasov ob materinskem dnevu

Ob 25. marcu smo izbrali izjemne oglase iz svetovne oglaševalske zakladnice, ki slavijo mame.

P&G-jeva »klasika« v času olimpijskih iger

Agencija Wieden+Kennedy je v času zimskih olimpijskih iger v Vancouvru (2010) za P&G zasnovala eno od najuspešnejših oglaševalskih akcij v zgodovini družbe. Akcija se je – uspešno – nadaljevala tudi ob nekaj naslednjih olimpijskih igrah. Za številne pomeni zgled praznovanja materinskega dne in sočasno prodora olimpijskega duha tudi v času, ko olimpijskih iger ni.

Argetine »mame« očarale splošno in strokovno javnost

Argetin projekt »Mame potrjujejo«, ki je nastal v sodelovanju s Publicisom, se leta 2013 ni začel najbolje. Javnost so namreč razburili s »stock« fotografijami z interneta in poželi val kritik. Nato so se lotili projekta, s katerim so izbrali prave mame, ki so bile hkrati Argetine najstrožje sodnice kakovosti. Na povabilo se je odzvalo več kot 1400 mam, projekt pa je bil med drugim nagrajen tudi s srebrno nagrado Euro Effie.

Mama kot najkoristnejši igralec lige NBA

Navdih za oglas so pri Budweiserju črpali iz čustvenega govora ameriškega košarkarja Kevina Duranta ob prejetju nagrade za najkoristnejšega igralca lige NBA (MVP) leta 2014. »Mama je pravi MVP,« se je mami v solzah poklonil Durant.

 

Čarovnija Disneyjevih mam

Disney ima pri snovanju oglasov veliko prednost – svoje ikonične animinirane filme. V spodnjem oglasu so tako uporabili prizore iz nekaterih najbolj znanih.

Mame na iPhonu

Apple je leta 2016 25. marec praznoval na svoj način. Oglas je pravzaprav zbirka fotografij, nastalih z iPhonom. »Nekaj zelo ljubkih fotografij z nenapadalnim spremljajočim moškim glasom in akustično kitaro,« so oglas opisali na portalu The Verge.

No, lani so se s podobnim oglasom poklonili še eni mami – naravi.

Preklinjaj kot mama

Naslov Kraftovega oglasa je zgovoren sam po sebi.

Niveina oda mamam

V Niveinem oglasu iz leta 2015 zelo velikokrat slišite besedo ... Tako je, mama.

KLM-jeva brezplačna vozovnica za obisk

Nizozemska letalska družba KLM je v sodelovanju z agencijo DDB zasnovala platformo, preko katere so lahko otroci poklicali svoje mame. Tiste, ki so se z mamo pogovarjali najdlje, je čakala posebna nagrada. Brezplačna letalska vozovnica za obisk mame, seveda.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji