z
Aktualno

5 trendov v vplivnostnem marketingu

Vplivnostni marketing je preoblikoval industrijo in strategije blagovnih znamk. Kateri trendi bodo vplivali na uspeh blagovnih znamk v prihodnosti?

Mikrovplivneži prevzemajo vodstvo

Mikrovplivneži s številom sledilcev od 10.000 do 75.000 (članek je povzet po ameriškem portalu CNBC, zato so številke večje, kot velja za slovenski trg; domet ameriških vplivnežev je namreč večji) postajajo med sledilci bolj priljubljeni kot njihovi bolj prepoznavni kolegi. Mikrovplivneži se odlično znajdejo v svojih nišah, pri delu pa združujejo strast in strokovnost ter ponujajo verodostojna priporočila, ki odmevajo pri njihovi zelo angažirani publiki. Personalizirani stiki vodijo k večji stopnji vključenosti, močnejšim odnosom in posledično k večji konverziji. Partnerstva z njimi so za blagovne znamke zelo privlačna tudi zaradi stroškovne učinkovitosti.

Avtentičnost prevladuje nad popolno in izpiljeno vsebino

Digitalno ozaveščeni potrošniki takoj prepoznajo neavtentična priporočila; avtentičnost pa mora biti ena od najpomebnejših vrednot blagovnih znamk. Potrošniki na družbenih omrežjih iščejo preglednost, integriteto in doslednost. Avtentična vsebina prav tako vodi do globljih povezav, zaupanja in vključenosti. Vse to pa se prenese tudi na blagovne znamke.

Naložbe se selijo od plačanega oglaševanja k vplivnostnemu marketingu

Kar 63 odstotkov blagovnih znamk je v letu 2024 povečalo proračun za vplivnostni marketing. Do tega premika je prišlo, ker so plačani oglasi postali dražji in manj vidni. Vplivnostni marketing torej ponuja nižje stroške za pridobivanje strank  in 11-krat višjo donosnost naložbe v primerjavi s tradicionalnim marketingom. Po raziskavi impact.com kar dve tretjini potrošnikov kupuje izdelke ali storitve na podlagi priporočila prijatelja na družbenem omrežju ali vplivneža.

»Da« dolgoročnim odnosom

Blagovne znamke, ki se osredotočajo na doslednost sporočanja, so pri potrošnikih bolj priljubljene. Doslednost so sodelujoči v raziskavi opredelili kot organska priporočila, ki se naravno vklapljajo v zgodbo vplivneža. Tretjina potrošnikov pravi, da se promocija zdi bolj avtentična, ko vplivnež večkrat objavi zgodbo o znamki; njihova priporočila pa neposredno prevedejo v konverzije. Zaupanje in avtentičnost sta za potrošnike najpomembnejša, dolgoročna partnerstva med blagovnimi znamkami in vplivneži pa te lastnosti še krepijo.

Video bo (p)ostal najbolj priljubljen format

Videoposnetki dosegajo višje stopnje vključenosti, saj pritegnejo večjo pozornost občinstva kot običajne, statične fotografije. Prav tako pa video spodbuja gledalce, da več časa »preživijo z blagovno znamko«. Po podatkih Statiste je videovsebina kot najljubša že lansko leto osvojila 92 odstotkov občinstva po vsem svetu, pri čemer so med bolj priljubljenimi glasbeni videi, sledijo komični posnetki in nato navodila »how to (kako)«.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji