bla
Aktualno

41% čokolade, 36% vanilije in 23% jagode

To je recept za sladoled Planica po meri Slovencev, s katerim so, kot pravijo v Ljubljanskih mlekarnah, naredili konec razpravam o najbolj priljubljenih okusih Planice.

Pred začetkom sladoledne sezone so v Ljubljanskih mlekarnah v sodelovanju z Valiconom izvedli raziskavo in jih vprašali, kateri izmed okusov sladoleda Planica jim je najbolj všeč. In kakšna je statistično dokazano najbolj slovenska Planica? Rezultat je posebna serija Najbolj slovenska Planica (na voljo bo do razprodaje zalog), ki vključuje ovo razmerje okusov v tem priljubljenem družinskem sladoledu, ki Slovence razvaja že vse od leta 1974. To je 41 % čokolade, 36 % vanilje, in 23 % jagode.

»Čeprav izvorna Planica original ostaja enaka že skoraj pet desetletij, pa s svojimi sporočili vedno preseneča. Črpamo jih ravno iz njene tradicije. Ni družine, ki ne bi v banjicah Planice zamrzovala filanih paprik, kar smo proslavili s kampanjo in nalepkami To ni Planica. Prav tako pa ni najstnika, ki ne bi od svojih staršev ali starih staršev poslušal anekdot o Planici v kartonu, ki so jo za sladico najraje kar narezali. Tako smo lani poustvarili legendarno Planico v kartonu in jo prodali na dobrodelni dražbi, tokrat pa za vselej razrešili enigmo o najbolj priljubljenem okusu in izdelali Najbolj slovensko Planico,« ob tem pravi Matevž Zver iz marketinga Ljubljanskih mlekarn.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji