31sof
Aktualno

31. SOF: Nagrade SOF SOF-a ne bo več

Nove tekmovalne sekcije in ukinjena nagrada SOF SOF-a sta dve od glavnih sprememb, ki se obetajo na letošnjem SOF-u, ki bo 14. in 15. junija 2022 (predvidoma) v Portorožu.

Po dveh letih, ko so Slovenski oglaševalski festival (SOF) organizirali v Ljubljani, so organizatorji na današnji predstavitvi novosti festivala izrazili upanje, da jim ga bo v 31. različici uspelo znova »peljati na morje« oz. v Portorož. Kot je povedal Uroš Goričan, izvršni kreativni direktor pri Herman & partnerji in predsednik Sveta tekmovalnega programa SOF, si zaradi datuma obetajo, da bodo v tekmi sodelovale tudi močne spomladanske oglaševalske akcije in da bo festival tudi zato še bolj aktualen.

Žezlo predsedovanja v rokah mlajše generacije

O tem, katera dela si bodo zaslužila naziv najboljših, bo tudi letos odločala žirija, ki ji bo predsedoval dvakratni kreativni direktor leta po izboru MM-a Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT. »Na lanskem, jubilejnem SOF-u, je bil predsednik žirije Janez Rakušček, ki se je kot nekdo, ki je v panogi aktiven že tako dolgo, zdel idealna izbira, letos pa smo se odločili žezlo predsedovanja predati v roke mlajše generacije,« je ob tem povedal Uroš Goričan.

V žiriji se Luki Bajsu pridružuje osem izkušenih kreativnih in umetniških direktorjev ter snovalcev, to so: Tomaž Apohal, kreativni direktor v agenciji Yootree, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v Hermanu & partnerjih, Blaž Kocjančič, kreativni direktor v agenciji Internavti, Aleš Kočevar, kreativni direktor v Saatchi & Saatchi Adriatic, Medeja Kraševec, kreativna direktorica v agenciji Luna \TBWA, Robert Križmančič, umetniški direktor v Futuri DDB, Ana Šušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, in Peter Zabret, starejši snovalec na Pristopu.

sof zirija2

Primarno žirijo bodo okrepili pridruženi člani, ena od sprememb pa je tudi ta, da letos ne bo pridružene žirije iz mednarodnih članov.

Tri nove tekmovalne sekcije

Dosedanji sekciji KAJ in ZAKAJ so letos razgradili v tri bolj jasne sekcije. Pravijo, da je to predvsem zato, da se bodo prijavitelji del lažje znašli, ko bodo dela prijavljali.

Dela na 31. SOF-u lahko tako tekmujejo:

  • v sekciji enokanalne komunikacije, ki je namenjena posameznim komunikacijskim rešitvam na izbranem komunikacijskem kanalu. V tej sekciji lahko prijavljena dela tekmujejo v skupinah film, tisk, zunanje oglaševanje, zvok, digitalne komunikacije, oblikovanje, kreativna uporaba medijev, inovativne rešitve in družbeno dobro.
  • v sekciji večkanalne komunikacije, ki je namenjena kompleksnejšim komunikacijskim rešitvam oz. kampanjam, ki vključujejo vsaj tri različne komunikacijske kanale za doseg ciljne skupine. V tej sekciji lahko prijavljena dela tekmujejo v skupinah integrirane kampanje, vpletenost, digitalne kampanje, upravljanje blagovne znamke in družbeno dobro.
  • v sekciji obrtna odličnost, ki je namenjena ustvarjalni odličnosti in izjemnosti izvedbe. S premikom obrtne odličnosti v samostojno sekcijo želi Svet tekmovalnega programa (STP) izpostaviti področje, ki je pomembno za vzdrževanje in preseganje standardov v kreativni industriji in spodbuditi ambicioznost ustvarjalcev. Prijavljena dela lahko tekmujejo v skupinah fotografija, tekstopisje, ilustracija, režija, umetniško vodenje in avtorska glasba.

Še ena novost: Tekmovalna akademija SOF

O tem, kdo bo na SOF-u lahko prišel v ožji izbor, bo letos odločala Tekmovalna akademija SOF, v katero lahko eno osebo imenujejo vsi aktivni člani SOZ (tako podjetja kot posamezniki). »Za to smo se odločili tudi zato, da SOF ne bo samo festival agencij, ampak celotne stroke. Tekma namreč ni le hrana za ego in zadovoljstvo ob prejemu nagrade, ampak mora biti sredstvo, ki pomaga celotni panogi, da smo boljši,« je ob tem povedala Ana Ivandić, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica ter podpredsednica STP SOF.

Ukinjajo nagrado SOF-SOF-a

Na koncu so organizatorji razkrili še eno spremembo – nagrado SOF SOF-a namreč zaradi zagotovitve bolj pregledne in uravnotežene tekmi ukinjajo. »Ugotovili smo namreč, da lahko eno delo, ki je sicer lahko res izjemno, zaradi sistema točkovanja 'obrne' cel festival. Sistem je bil preveč piramidalen, zato smo se odločili, da nagrade SOF SOF-a ne bo več,« pravi Uroš Goričan.

Končna uvrstitev prijavljenih del se ne glede na skupino odslej točkuje na naslednji način: uvrstitev v ožji izbor prinese eno točko za vsa dela, ki niso nagrajena z veliko, zlato oziroma srebrno nagrado, srebrna nagrada prinese 6 točk, zlata nagrada 10 točk, velika nagrada pa 10 dodatnih točk.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji