30. SOF v znamenju soodgovornosti za prihodnost
Po letošnjem uspešno izpeljanem Slovenskem oglaševalskem festivalu organizatorji ne počivajo, ampak že načrtujejo jubilejni, 30. SOF. Ta bo 10. in 11. junija 2021 v Portorožu.
SOF se bo v času največjih okoljskih in družbenih sprememb zadnjih desetletij posvečal raziskovanju soodgovornosti, ki jo imajo pri teh spremembah blagovne znamke, mediji in agencije, ter bo poskušal pomagati najti poti, vzdržne tako za okolje in družbo kot posel.
Rdečo nit dogodka vsako leto predlaga eno od združenj; letošnjo je predlagalo Slovensko združenje oglaševalskih agencij, za jubilejni 30. SOF pa (po načelu kroženja) Slovensko združenje oglaševalcev (SZO). »Pri usklajevanju rdeče niti smo znotraj upravnega odbora SZO že takoj zaznali, da je soodgovornost oglaševalskega trikotnika glede naše skupne prihodnosti tista vsebina, o kateri moramo javno in poglobljeno spregovoriti. Zagotovo je k temu prispeval tudi vpliv družbeno-političnih sprememb, ki s seboj prinašajo številna vprašanja, kot sta denimo, ali je naš sistem družbenih vrednot potreben prevetritve in ali so naša ravnanja in razmišljanja skladna s hitro se spreminjajočim svetom prežetim s tehnološkimi novostmi. Prav zato bo jubilejni 30. SOF v znamenju trajnostno družbene soodgovornosti, a vendar ne v klasičnih okvirih pojmovanje družbene odgovornosti, temveč odgovornosti v neposrednem in trajnostnem pomenu besede. Slednje želimo raziskati globlje; želimo raziskati vloge, ki jih imamo tako oglaševalci, mediji kot tudi agencije pri soustvarjanju trajnostne resničnosti, ki bo oblikovala našo skupno prihodnost,« je za MM povedal upravni odbor Slovenskega združenja oglaševalcev.
Nazaj v Portorož
Po tem, ko je bil letos festival zaradi izrednih okoliščin organiziran v Ljubljani, se naslednje leto vrača tja, kamor po mnenju organizatorjev sodi, v Portorož. »Na SOZ-u ostajamo optimistični, da bo izvedba jubilejnega festivala potekala na lokaciji, kjer se je ta uspešna zgodba tudi začela, to je Portorož,« še dodajajo.