bla
Aktualno

30. SOF: Agencija leta je Futura DDB, znamka leta pa Lesnina

Z velikima nagradama sta bili nagrajeni kampanji »Dobrodošli doma«, ki jo je za Lesnino zasnovala Futura DDB, in »Logopedske pravljice«, ki jo je za A1 Slovenija ustvarila agencija SHIFT. Nagrada SOF SOF-a gre projektu Elan Voyager.

Na 30. SOF-u je žirija pod vodstvom predsednika Janeza Rakuščka (Luna TBWA) med 326 prijavljenimi projekti (100 več kot lani) podelila 2 veliki nagradi, 25 zlatih in 36 srebrnih nagrad. Futura je dan po nazivu agencije tridesetletja dodala še »letnega« in bo tako dve leti zapored agencija leta. Poleg velike nagrade je prejela še štiri zlate in dve srebrni nagradi. Lesnina, naročnik pri z veliko nagrado nagrajeni akciji »Dobrodošli doma«, je postala znamka leta s tako kot Futura štirimi zlatimi in dvema srebrnima nagradama.  Najprestižnejša nagrada, SOF SOF-a, gre v roke kampanji »Elan Voyager – prve funkcionalne zložljive smuči na svetu«, ki jo je za Elan pripravil Gigodesign.

Kot smo v MM-u že poročali, je oglaševalska osebnost Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita, oglaševalec leta 2020 pa NLB. Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je Instant, naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov pa je šel v roke Studiu Multipraktik in CNJ. Zmagovalca natečaja za mlade kreativce sta Sara Mlinar in Aljaž Kočevar iz agencije AV Studio.

Vse nagrade po tekomvalnih skupinah

Veliki nagradi:

  • Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino)

  • Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1)

Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah: 

 Sekcija KAJ

  • V skupini K1 Film: Prodajalci, Dostava in montaža ter Blagovne znamke (vsa tri dela Futura DDB za Lesnino) in Time to Stay Home (Čas, da ostanemo doma) (TENT za I feel Slovenia)

  • V skupini K2 Tisk & publikacije: Navodila za uživanje (Futura DDB za Lesnino).

  • V skupini K3 Ambientalne komunikacije: tri dela Narezano po vašem okusu (Herman & partnerji za Mercator).

  • V skupini K4 Zvok: Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1).

  • V skupini K5 Digitalne komunikacije: M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator).

  • V skupini K6 Integrirane komunikacije: Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino).

  • V skupini K7 Oblikovanje: Elan Voyager – prve funkcionalne zložljive smuči na svetu (Gigodesign in Elan za Elan).

  • V skupini K8 Obrtna odličnost: Blagovne znamke (Futura DDB za Lesnino) in Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1).

Sekcija ZAKAJ

  • V skupini Z1 Aktivacija: Navijaj za lisičke (Internavti in Trampolin za NLB).

  • V skupini Z2 Upravljanje znamk: Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1), Tuš Dve zvezdici (Agencija 101 za Tuš) in Upravljanje znamk: Mali šef Slovenije (ARNOLVUGA+ in Herman & partnerji za Mercator).

  • V skupini Z3 Doseg: dve deli TO NI Planica (Internavti za Planico).

  • V skupini Z4 Inovativnost: TO NI Planica (Internavti za Planico) in Sound tasting / Zvočno okušanje (Luna \TBWA za Argeto Exclusive).

  • V skupini Z5 Oznamčene vsebine: Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1).

  • V skupini Z6 Družbeno dobro: Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1).

  • V skupini Z7 COVID-19: Barve junakov (andGustav in Aritmija za NK Maribor).

Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah:

Sekcija KAJ

  • V skupini K1 Film: Tukaj za vas – Mleko, Tukaj za vas – Jajca in Tukaj za vas – Jabolka (vsa tri dela Yin + Young za Lidl Slovenija) in Oraketa - Novo vesolje vitaminov in sadja (Zaraguza za Oraketo).

  • V skupini K2 Tisk & publikacije: Trajno = Sijajno (Yin + Young in Taktik za Lidl Slovenija).

  • V skupini K3 Ambientalne komunikacije: Plaktivat – Snežak (Pristop za Plaktivat).

  • V skupini K4 Zvok: MU čvrsti jogurt 1 kg (Herman & partnerji za MU).

  • V skupini K5 Digitalne komunikacije: TO NI Planica (Internavti za Planico), Navijaj za lisičke (Internavti in Trampolin za NLB), M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator), Klic osamljenosti (Luna \TBWA za Zavarovalnico Sava), Sound tasting / Zvočno okušanje (Luna \TBWA za Argeto Exclusive), Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino) in Laško karantonček (Luna \TBWA za Laško).

  • V skupini K6 Integrirane komunikacije: Tuš Dve zvezdici (Agencija 101 za Tuš).

  • V skupini K7 Oblikovanje: Šamar, rakija koja miluje (Marmelada za ŠAMAR) in Argeta, redesign embalaže (Yootree za Argeto).

  • V skupini K8 Obrtna odličnost: Dobrodošli doma (Futura DDB za Lesnino), Snežak (Pristop za Plaktivat) in Ustvarjaj prihodnost! (Pristop za Telekom Slovenije).

Sekcija ZAKAJ

  • V skupini Z1 Aktivacija: Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1) in Laško karantonček (Luna \TBWA za Laško).

  • V skupini Z2 Upravljanje znamk: Hofer (s)cena (Publicis Groupe / Saatchi & Saatchi za Hofer), M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator), Petarde? Ne, hvala! (Luna \TBWA za Petarde? Ne, hvala!) in Sound tasting / Zvočno okušanje (Luna \TBWA za Argeto Exclusive).

  • V skupini Z3 Doseg: #OkvirPomoči (Internavti za NLB), Lahkonočnice - Logopedske pravljice (SHIFT za A1), Narezano po vašem okusu (Herman & partnerji za Mercator) in Merkurjeva drevesa ob rojstvu (Agencija 101 za Merkur).

  • V skupini Z5 Oznamčene vsebine: M SOSESKA (Herman & partnerji za Mercator).

  • V skupini Z6 Družbeno dobro: Klic osamljenosti (Luna \TBWA za Zavarovalnico Sava) in DOPRINESI (Formitas za DOPRINESI).

  • V skupini Z7 COVID-19: Podpiramo lokalno (Luna \TBWA za Argeto), #OkvirPomoči (Internavti za NLB) in K**c pa 2020! (Pristop za Pristop).

Najboljši trije pari Natečaja za Mlade kreativce:

  1. mesto: Sara Mlinar in Aljaž Kočevar iz agencije AV Studio za MikroMaps

  2. mesto: Veronika Rožmanc in Esma Hajdarpašić za FLIKA

  3. mesto: Manja Novak in Patricija Rantaša iz agencije Pristop za E-Trajb

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji