slika gd
Aktualno

27. Zlati boben: znana je tretja žirija

Znani so člani žirije, ki bo na 27. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben odločala v kategoriji vsekanalnost (omni-channel drum). V njej bo tudi slovenska predstavnica Milena Jakovljević, strateška direktorica in partnerka v DROM agency.

14-članski žiriji bo predsedoval Fadi Yaish, ustanovitelj in glavni kreativni direktor v dubajski agenciji ‿and us, svetovalec za kreativni odbor Facebooka za Evropo, Bližnji vzhod in Azijo ter ustanovitelj BWReport.org. Bil je prvi kreativni direktor iz svoje regije, ki je bil leta 2008 uvrščen med deset najboljših na svetu, že večkrat pa je bil edini izvršni kreativni direktor iz regije, ki se je uvrstil med najboljših pet. Danes velja za enega od desetih najboljših svetovnih kreativcev na področju oglaševanja.

golden drum2

»V čast in privilegij mi je, da sodelujem na Zlatem bobnu. Skoraj tri desetletja je ta festival pomembno prispeval k spodbujanju kreativne, marketinške in evropske oglaševalske panoge kot celote. Nikoli ni bil boljši čas, da se ustvarjalnost pokaže v vseh oblikah. Vse je mogoče. Skupaj bomo slavili najboljše ideje, ki so naročnikom pomagale doseči izjemne rezultate ob soočanju z velikimi izzivi, gospodarskimi pritiski in nenehno spreminjajočimi se navadami potrošnikov. Najboljše ideje so vedno tiste, ki spremenijo svet na bolje, in upam, da bomo našli veliko takšnih,« pravi Fadi Yaish, ki ga bomo podrobneje predstavili v intervjuju v eni od naslednjih številk MM-a.

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji