150 let Tobačne Ljubljana: Ključ do uspeha je vlaganje v razvoj sodelavcev in blagovnih znamk
Tobačna Ljubljana v teh dneh praznuje 150 let obstoja na slovenskem trgu. Kot pravijo, so jih do tega mejnika pripeljali vlaganje v razvoj sodelavcev in blagovne znamke, pa tudi ustvarjanje in vzdrževanje odličnih poslovnih odnosov z različnimi deležniki.
Kot pravi Pia Barborič Jurjaševič, generalna direktorica Tobačne Ljubljana, se je v 150-ih letih zvrstilo ogromno zapomnljivih trenutkov, skozi vse te trenutke pa so ohranjali uspešnost podjetja. »To je bilo mogoče zaradi naših blagovnih znamk, dobrega sodelovanja s poslovnimi partnerji, prvenstveno pa zaradi naših sodelavk in sodelavcev, ki so v vseh teh trenutkih ohranjali optimizem, zavzeto opravljali svoje delo, iskali rešitve in bili soustvarjalci sprememb,« pravi.
Napredni nekoč in danes
Tobačna Ljubljana na slovenskem trgu sicer deluje od leta 1871, ko so v stari rafineriji sladkorja ob Ljubljanici začeli s proizvodnjo cigar. Tobačna je že takrat veljala za napredno podjetje, saj so ženske, zaposlene v tovarni, imele več delavskih pravic kot moški delavci v drugih industrijah (npr. plačano bolniško odsotnost in pokojnino). Leta 1957 je Tobačna s tem, ko je s cigareto spojila filter, povzročila pravo revolucijo v izdelovanju cigaret.
Tobačna Ljubljana je danes del mednarodne družbe Imperial Brands PLC. Podjetje nenehno vlaga v prilagoditve obstoječih izdelkov in razvija izdelke naslednje generacije. Mednje sodiijo tobak za segrevanje, e-cigarete in nikotinske vrečke. »V lanskem letu je vodenje Imperiala prevzel novi generalni direktor, Stefan Bomhard, ki nam je pred kratkim predstavil novo strategijo podjetja. Tudi za našo regijo se aktivnosti in projekti pripravljajo v sklopu nove strategije, vsekakor gremo v smeri ponujanja naših izdelkov naslednje generacije na novih trgih, tudi v naši regiji,« je Pia Barborič Jurjaševič povedala za MM.
Ob jubileju tudi nova podoba
150-letnico praznujejo s poslovnimi partnerji, ki se jim z majhno pozornostjo in pozitivno mislijo zahvaljujejo za odlično poslovno sodelovanje in za vse pomembne trenutke, ki so jih doživeli skupaj, saj pravijo, da tudi brez njih ne bi bili tako uspešni, kot so. Posebno pozornost namenjajo svojim sodelavkam in sodelavcem, za katere so organizirali spletni dogodek, ki je bil odlično sprejet, namenili pa so jim tudi darila.
Jubilej bo zaznamovala tudi nova podoba, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo FABulatorij. Kot je za MM še povedala direktorica Tobačne Ljubljana, so z njihovimi kreativnimi in funkcionalnimi rešitvami zelo zadovoljni.