schweppes
Aktualno

150 let ikoničnega tonika

Schweppesova pijača Indian Tonic letos obeležuje 150. rojstni dan. Ob tej priložnosti so s pariško agencijo BETC zasnovali rojstnodnevno oglaševalsko akcijo.

V osrčju akcije so trije plakati, ki jih je posnel priznani fotograf Dan Tobin Smith. Na fotografijah je želel ujeti praznični duh in osvežujoč značaj tonika. »Pijača je na tržišču od leta 1870 in od tedaj so jo mnogi posnemali, a nikomur ni uspelo ujeti njenega značilnega okusa in grenkobe. Z oglaševalsko akcijo smo želeli poudariti, da je v tem času postala ikonična in prepričani smo, da nam je s tremi močnimi vizuali to tudi uspelo,« pravijo pri Schweppesu.

Fotografije bodo uporabili v tiskanih oglasih, proti koncu leta pa tudi na plakatih. Jubilejno leto bodo obeležili tudi z veliko nagradno igro na prodajnih mestih ter s sodelovanjem v projektu J'aime mon Bistrot (Obožujem svoj bistro), v katerem lahko po pandemiji Francozi finančno podprejo svoj najljubši bistro, kavarno ali restavracijo.

schweppes3schweppes2schweppes1

Intervju

leanpay
07. 08. 2020

Janko Medja, ki ga večina Slovencev pozna kot nekdanjega prvega moža NLB, je zdaj…

Leanpay je vezni člen med trgovci oz. ponudniki storitev in potrošniki. Naša storitev obročnega plačila je preprosta – ključno je zmanjševanje trenja…

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

Naši avtorji