digital
Aktualno

100 milijonov? Ne še.

Ves teden smo se spraševali, ali digitalne naložbe v Sloveniji letno res ustvarijo okoli 100 milijonov evrov investicij. Poznavalci pravijo, ne.

Po mnenju vseh sogovornikov iz klasičnih in spletnih medijskih agencij ter oglaševalcev je ta številka pretirana, se pa večina strinja, da se višina naložb viša. Zoran Savin, direktor IAB Slovenija, je za MM povedal, da je po njegovem mnenju naložb za okoli 60 milijonov evrov. S to oceno se strinja tudi Denis Jakin, solastnik in izvršni direktor digitalne agencije W3B, ki pravi, da je sIovenski trg je vreden približno 60,7 milijona evrov, od tega naj bi okoli 30 milijonov evrov šlo na Facebook in Google.

Medtem ko Jakin razmišlja, da bo 100 milijonov evrov, vključno z izvozniki, mogoče realno za leto 2020, »ker je odpadlo ogromno drugih stvari, ki so se skupaj s proračuni prenesli na splet«, pa je Valerija Prevolšek, direktorica Pristop Medie, prepričana, da bo ta številka še nekaj let nerealna, kljub temu, da naložbe v digitalno oglaševanje rastejo.

Janja Božič Marolt, predsednica tržnoraziskovalnega podjetja Mediana, pravi, da pri njih ocenjujejo, da oglaševanje v domačih digitalnih medijih v letu 2019 ni presegalo 10 milijonov evrov, vključno z oglaševanjem na družbenih omrežjih pa naj bi znašalo med 20 in 40 milijonov evrov. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u, medtem ocenjuje, da bodo skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2020 presegle 70 milijonov evrov.

Za mnenje o tej temi smo vprašali tudi oglaševalce, ki se večinoma strinjajo, da naložbe v digitalne oglaševalske aktivnosti naraščajo, niso pa še na stopnji naložb v klasične medije.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji