mcd
Aktualno

10. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja

Plakati Mercatorja, Pivovarne Laško, McDonald'sa, Slovenskega mladinskega gledališča in Nextmedie so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričali žirijo 10. Outstandinga.

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je že deseto leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. Žirija je skupaj ocenila 333 plakatov, ki so bili na Europlakatovih oglasnih površinah objavljeni v koledarskem letu 2020 in so se odlikovali po kreativni plati, bili obrtniško korektni in izstopajoči od povprečja.

V petih tekmovalnih kategorijah so nagrade Outstanding 2020 prejeli Slovensko mladinsko gledališče, McDonald's v sodelovanju s Futuro DDB, Pivovarna Laško Union v sodelovanju z Luno TBWA, Mercator v sodelovanju s Herman & partnerji in Nextmedia v sodelovanju z Agencijo 101.

Sedemčlansko strokovno žirijo, ki je izbirala najboljša dela v petih tekmovalnih kategorijah, je vodil Uroš Goričan (Herman & partnerji). Poleg njega so bili v žiriji še Jure Tovrljan (AV studio), Petra Čadež (Atlantic Grupa), Urban Kramberger (Pivovarna Laško), Svetlana Almaš (Generali), Ljubo Bratina (Luna TBWA) in Blaž Kocjančič (Internavti).

OBVEŠČANJE IN OZAVEŠČANJE

Akcija Sezona skupnosti

Naročnik: Slovensko mladinsko gledališče

Predstavnik naročnika: Tibor Mihelič Syed

Tekstopisci: Urška Brodar, Goran Injac (Slovensko mladinsko gledališče)

Oblikovalci: Grupa Ee (Mina Fina, Damjan Ilić in Ivian Kan Mujezinović)

sezona

CITYLIGHT

akcija: Za vsak okus 

Naročnik: Alpe Panon McDonald's DL

Agencija: Futura DDB

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Direktorica projekta: Dragana Josipović

Vodja projekta: Urška Nučič

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Fotografija: Suzan Gabrijan

Oblikovalec: Matjaž Lužar

mcdonalds

INNOVATE

akcija: Veseli valovi

Naročnik: Mercator

Agencija: Herman & partnerji

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalca: Mateja Omerzel in Milko Pečanić

mercator

DIGITAL

akcija: Rock Radio

Naročnik: Nextmedia

Predstavnika naročnika: Tamara Pavlovič in Gregor Memedović

Agencija: Agencija 101

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopiska: Veronika Povž

Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek

Umetniški direktor: Primož Kos 

Oblikovalec: Aleš Vrbančič, Mark Caserman, Neja Kalan

Ilustratorka: Anja Šlibar

Billboard & Metrolight

akcija: Laško 0,0

Naročnik: Pivovarna Laško

Agencija: Luna TBWA

Predstavniki naročnika: Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

laško

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji