bla
Aktualno

10 oglasov, ki pozdravljajo vrnitev v šolo

Še malo pa se bodo slovenski šolarji vrnili v šolske klopi. Zbrali smo nekaj oglasov tujih blagovnih znamk, ki so se tako ali drugače aktivirale v času t. i. obdobja »back to school«.

Vseprisotni Amazon

Amazon se v pomoč šolarjem ponuja tako, da je marsikatera rešitev in dobrina le nekaj klikov stran. Šolarji pač potrebujejo nove obleke, elektronsko opremo, šolske potrebščine in glasbila.

 

Weetabix in oživeli zajtrk

Britanska znamka keksov Weetabix, ki jo najdemo tudi na policah slovenskih trgovin, se v oglasu osredotoča na pomen zdravega zajtrka. Ta seveda ne sme biti brez keksov, gre pa vsekakor za enega od najbolj dinamičnih oglasov za zajtrk v zadnjih mesecih. Med drugim maline in borovnice na kruhu primerjajo s plesom na festivalih.

 

Kot da bi ga ustvarili otroci

Tudi pri znamki kosmičev Kellogg's se dotaknejo zajtrka, je pa agencija Publicis poskrbela za zanimivo osnovo. Oglas je v večini sestavljen iz otroških risb.

Kleenex in mentalni vidik šole

Znamka robčkov Kleenex v svojem oglasu naslavlja družbene pritiske in psihične težave učencev pri prehodu na nove šole oziroma v višje razrede.         

 

Kako postati izjemen

Francoska poslovna šola IDRAC v sodelovanju z agencijo Hula Hoop poudarja, da je njihov učni program zasnovan po meri za vsakega študenta, da lahko ti postanejo – kot pravi tudi ime kampanje – izjemni.

bla

Otroci velikani

Ameriški trgovec Walmart v enem od svojih najbolj znanih oglasov o šolarjih te dobesedno kuje v višave. Otroci so v oglasu namreč velikani, s tem pa jim v Walmartu sporočajo, da naj v šolo vstopajo samozavestni.

 

Tehnologija ni vse, lahko pa zelo pomaga

HP je v svojem oglasu iz leta 2017 sicer bolj oglaševal svoj pametni telefon in njegove fotografske sposobnosti. V oglasu spremljamo mlado ameriško družino, ki na hčerkin prvi šolski dan na novi šoli ne bi mogla biti odtujena. Z nekaj volje in HP-jeve tehnologije je mogoče rešiti tudi to.

 

Brez razumevanja učiteljev ne gre

Znamka pisarniškega materiala Staples se v oglasu ni osredotočala na svoje izdelke, temveč na razvoj otroka in vlogo učiteljev pri tem. V oglasu »Arhitektka« tako spremljamo deklico, ki med predavanji bolj kot posluša riše in oblikuje. Ker pa ima razumevajoče učitelje in sošolce, lahko pozneje uporabi svoje talente in postane arhitektka.

 

Finančna plat šole

Nigerijska finančna institucija Renmoney z oglasi pomirja šolarje in njihove družine, da jih šolsko leto ne bi smelo »loviti«.

bla

Bi res šli nazaj v šolo?

Popolnoma drugačno konotacijo in namen pa ima oglas »Nazaj v šolo« ameriške dobrodelne organziacije Sandy Hook Promise. Organizacija, znana po opozorilih nad strelskimi pohodi po osnovnih in srednjih šolah, je v sodelovanju z agencijo BBDO New York predstavila enega od oglasov leta. Hitr oboste ugotovili, da z oglasom nekaj ni v redu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji