10 oglasov, ki pozdravljajo vrnitev v šolo
Še malo pa se bodo slovenski šolarji vrnili v šolske klopi. Zbrali smo nekaj oglasov tujih blagovnih znamk, ki so se tako ali drugače aktivirale v času t. i. obdobja »back to school«.
Gašper Meden
Vseprisotni Amazon
Amazon se v pomoč šolarjem ponuja tako, da je marsikatera rešitev in dobrina le nekaj klikov stran. Šolarji pač potrebujejo nove obleke, elektronsko opremo, šolske potrebščine in glasbila.
Weetabix in oživeli zajtrk
Britanska znamka keksov Weetabix, ki jo najdemo tudi na policah slovenskih trgovin, se v oglasu osredotoča na pomen zdravega zajtrka. Ta seveda ne sme biti brez keksov, gre pa vsekakor za enega od najbolj dinamičnih oglasov za zajtrk v zadnjih mesecih. Med drugim maline in borovnice na kruhu primerjajo s plesom na festivalih.
Kot da bi ga ustvarili otroci
Tudi pri znamki kosmičev Kellogg's se dotaknejo zajtrka, je pa agencija Publicis poskrbela za zanimivo osnovo. Oglas je v večini sestavljen iz otroških risb.
Kleenex in mentalni vidik šole
Znamka robčkov Kleenex v svojem oglasu naslavlja družbene pritiske in psihične težave učencev pri prehodu na nove šole oziroma v višje razrede.
Kako postati izjemen
Francoska poslovna šola IDRAC v sodelovanju z agencijo Hula Hoop poudarja, da je njihov učni program zasnovan po meri za vsakega študenta, da lahko ti postanejo – kot pravi tudi ime kampanje – izjemni.
Otroci velikani
Ameriški trgovec Walmart v enem od svojih najbolj znanih oglasov o šolarjih te dobesedno kuje v višave. Otroci so v oglasu namreč velikani, s tem pa jim v Walmartu sporočajo, da naj v šolo vstopajo samozavestni.
Tehnologija ni vse, lahko pa zelo pomaga
HP je v svojem oglasu iz leta 2017 sicer bolj oglaševal svoj pametni telefon in njegove fotografske sposobnosti. V oglasu spremljamo mlado ameriško družino, ki na hčerkin prvi šolski dan na novi šoli ne bi mogla biti odtujena. Z nekaj volje in HP-jeve tehnologije je mogoče rešiti tudi to.
Brez razumevanja učiteljev ne gre
Znamka pisarniškega materiala Staples se v oglasu ni osredotočala na svoje izdelke, temveč na razvoj otroka in vlogo učiteljev pri tem. V oglasu »Arhitektka« tako spremljamo deklico, ki med predavanji bolj kot posluša riše in oblikuje. Ker pa ima razumevajoče učitelje in sošolce, lahko pozneje uporabi svoje talente in postane arhitektka.
Finančna plat šole
Nigerijska finančna institucija Renmoney z oglasi pomirja šolarje in njihove družine, da jih šolsko leto ne bi smelo »loviti«.
Bi res šli nazaj v šolo?
Popolnoma drugačno konotacijo in namen pa ima oglas »Nazaj v šolo« ameriške dobrodelne organziacije Sandy Hook Promise. Organizacija, znana po opozorilih nad strelskimi pohodi po osnovnih in srednjih šolah, je v sodelovanju z agencijo BBDO New York predstavila enega od oglasov leta. Hitr oboste ugotovili, da z oglasom nekaj ni v redu.